Gemius jest polską firmą badawczo-technologiczną założoną w 1999 roku. Naszą misją jest dostarczanie rzetelnej wiedzy na temat rynku internetowego, a także doradztwo wspierające podejmowanie kluczowych decyzji działalności prowadzonej w internecie.
Nasza kilkuletnia działalność pozwoliła nam osiągnąć pozycję lidera w Polsce, a także odnieść międzynarodowy sukces. Aktualnie jesteśmy obecni na ponad 30 rynkach, a nasze rozwiązania są standardem na większości z nich m.in.: w Portugalii, w Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Nasza wiedza, wieloletnie i międzynarodowe doświadczenie, a także nasza pasja pozwala nam z sukcesem konkurować z największymi na świecie firmami z branży internetowej.
Poznaj nas bliżej zaglądając na naszą stronę Gemius.pl oraz Facebook-u.
- jesteśmy polską firmą, która odniosła sukces poza granicami kraju konkurując z największymi graczami rynku internetowego,
- z nami masz szerokie pole do wykazania własnej inicjatywy oraz duży zakres samodzielności i odpowiedzialności przy realizacji zadań,
- oferujemy nieformalną atmosferę pracy w młodym i energicznym zespole,
- zapewnimy Ci możliwość rozwoju (kursy językowe, szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne, biblioteczkę firmową),
- oferujemy stabilne zatrudnienie i pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku,
- zagwarantujemy Ci dobre warunki pracy (nowoczesne biuro i sprzęt komputerowy) oraz ciekawe bonusy (m.in. zdrowa żywność, zajęcia w-f, masaże...)
Twoją rolą będzie sprawna obsługa recepcji, bieżące wsparcie Działu Administracji oraz pełnienie funkcji asystenckich dla Zarządu firmy.
Twoje zadania:
- obsługa centralki telefonicznej, księgi korespondencyjnej oraz poczty elektronicznej,
- zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze oraz pomiędzy biurami firmy,
- organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych w firmie oraz zapewnienie im właściwej oprawy,
- wsparcie pracowników od strony administracyjnej,
- koordynacja zadań administracyjnych związanych z utrzymaniem sprzętu, pomieszczeń i urządzeń biurowych,
- współpraca z osobami zarządzającymi budynkiem oraz kontakt z serwisem technicznym,
- obsługa Klientów firmy,
- inne zadania asystenckie zlecone przez Zarząd.
Jeżeli jesteś osobą dyspozycyjną, sumienną, komunikatywną i potrafiącą pracować nad wieloma zadaniami naraz, a poza tym:
- dobrze obsługujesz MS Office,
- znasz angielski na poziomie minimum B1 (swobodna komunikacja),
- posiadasz co najmniej średnie wykształcenie,
- posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku,
- cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz znajomość reguł savoir-vivre,
- umiesz dostosowywać się do zmieniających się warunków organizacyjnych i techniki pracy biurowej.
to chcielibyśmy Cię poznać!