Firma Le Grand Partners sp. z o.o działa od 1998 roku. Firma nasza specjalizuje się w prowadzeniu profesjonalnych usług fryzjerskich opartych na wyspecjalizowanej kadrze, która cyklicznie uczestniczy w międzynarodowych pokazach i w odbywa szkolenia w najlepszych akademiach fryzjerskich na świecie.
Mamy zaszczyt poinformować Państwa, że obecnie posiadamy cztery salony w Polsce, tj. w Poznaniu, we Wrocławiu, w Łodzi, w Krakowie oraz Międzynarodową Akademię szkoleniową w Krakowie i Regionalną Akademię Szkoleniową w Poznaniu.
Nasz salon w Krakowie został otwarty 3 lata temu i spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem przez klientów.
Wraz z rozwojem widzimy teraz potrzebę pozyskania dodatkowej kadry pracowniczej, ludzi z pasją, młodych, zdolnych i kreatywnych, chłonnych wiedzy i szkoleń, pragnących osiągnąć sukces.
zatrudnienie na 1/2 etatu umożliwiające naukę).
- Planowanie, organizacja i realizacja wszelkich prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem recepcji
- Kontrola i rozliczanie kosztów usług
- Uzupełnianie braków i kontrola w przyborach, materiałach i sprzęcie
- Koordynacja, kontrola oraz ocena pracy kilkuosobowego zespołu
- Najwyższa dbałość o wizerunek salonu (wygląd salonu, personelu)
- Współpraca z pozostałymi oddziałami firmy
- Wykształcenie min. średnie
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z Klientem
- Umiejętność pracy z klientem wymagającym
- Lojalność, zaangażowanie i pracowitość
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Umiejętność kierowania zespołem
- Umiejętność oceny wartości estetycznych
- Umowę o pracę
- Bardzo dobre wynagrodzenie odpowiadające oczekiwaniom pracowników
- Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie
- Stałe podnoszenie kwalifikacji
- Atrakcyjne warunki pracy i możliwości awansu (na stanowisko managera)
- Współpracę z młodym i kreatywnym zespołem