Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
bieżąca organizacja pracy sekretariatu, przygotowywanie i obsługa firmowych spotkań zewnętrznych i wewnętrznych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, organizacja i obsługa wyjazdów służbowych prawników, prowadzenie oraz nadzór...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
codzienna organizacja pracy sekretariatu, zarządzanie korespondencją, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, wspomaganie pracy firmy poprzez organizowanie spotkań i zarządzanie kalendarzem, organizacja wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, lotów, wynajem samochodów).
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa recepcji; Przyjmowanie, rejestracja i dystrybucja korespondencji przychodzącej, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej; Organizacja wyjazdów służbowych pracowników firmy, w tym rezerwacja noclegów, biletów lotniczych, samochodów, sal...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
17 godz.
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
4 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
Zakres obowiązków: Obsługa centrali telefonicznej oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Utrzymanie sprawnego obiegu dokumentów w biurze. Współpraca z dostawcami firmy. Administracja kartami dostępu do biura. Zarządzanie rezerwacjami sal i miejsc parkingowych. Wykonywanie innych...
Firma Le Grand Partners sp. z o.o działa od 1998 roku. Firma nasza specjalizuje się w profesjonalnym prowadzeniu usług fryzjerskich opartych na wyspecjalizowanej kadrze , która odbywała międzynarodowe szkolenia w najlepszych akademiach fryzjerskich na świecie. Mamy zaszczyt poinformować Państwa, że obecnie posiadamy cztery salony w Polsce, tj. w Poznaniu, we Wrocławiu, w Łodzi, w Krakowie (salon o randze akademii międzynarodowej) oraz Akademię Szkoleniową w Poznaniu.
Recepcjonistka / Kierownik Salonu
Miejsce pracy: Kraków
Praca również dla studentek studiujących w trybie zaocznym i dziennym (w tym przypadku zatrudnienie na 1/2 etatu umożliwiające naukę).
Zadania:
Planowanie, organizacja i realizacja wszelkich prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem recepcji
Kontrola i rozliczanie kosztów usług
Koordynowanie obiegu dokumentów
Uzupełnianie barków i kontrola w przyborach, materiałach i sprzęcie
Współpraca z pozostałymi oddziałami firmy
Wymagania:
Wykształcenie min. średnie
Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z Klientem
Dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Power Point)
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikacje
Umiejętności pracy pod presją czasu
Odporności na stres
Bardzo dobra organizacja pracy
Umiejętność budowania relacji interpersonalnych
Kreatywność w działaniu
Wysoka motywacja, zaangażowanie i pracowitość
Oferujemy:
Szkolenia zawodowe: krajowe i zagraniczne
Atrakcyjne warunki pracy i możliwości awansu (na stanowisko managera)
Bardzo dobre wynagrodzenie odpowiadające oczekiwaniom pracowników
Duży zakres odpowiedzialności
Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie
Współpracę z młodym i kreatywnym zespołem
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
bieżąca organizacja pracy sekretariatu, przygotowywanie i obsługa firmowych spotkań zewnętrznych i wewnętrznych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, organizacja i obsługa wyjazdów służbowych prawników, prowadzenie oraz nadzór...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
codzienna organizacja pracy sekretariatu, zarządzanie korespondencją, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, wspomaganie pracy firmy poprzez organizowanie spotkań i zarządzanie kalendarzem, organizacja wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, lotów, wynajem samochodów).
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa recepcji; Przyjmowanie, rejestracja i dystrybucja korespondencji przychodzącej, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej; Organizacja wyjazdów służbowych pracowników firmy, w tym rezerwacja noclegów, biletów lotniczych, samochodów, sal...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
17 godz.
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
4 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
Zakres obowiązków: Obsługa centrali telefonicznej oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Utrzymanie sprawnego obiegu dokumentów w biurze. Współpraca z dostawcami firmy. Administracja kartami dostępu do biura. Zarządzanie rezerwacjami sal i miejsc parkingowych. Wykonywanie innych...