młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
14 godz.
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań dla pracowników oraz klientów....
Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości; obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych pracowników firmy; współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie część etatu
16 godz.
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne Zadania: Świadczenie usług na najwyższym poziomie. Koordynacja strategii sprzedaży. Meldowanie i wymeldowanie gości. Wystawianie dokumentów sprzedaży i rozliczenia. Przyjmowanie rezerwacji przez telefon i e-mail. Budowanie relacji z klientami.
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez dostarczanie gościom usług na najwyższym poziomie; wdrażanie i koordynacja strategii sprzedaży zgodnie z polityką firmy; meldowanie i wymeldowanie gości; naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży; przyjmowanie...
specjalista junior / mid / asystent aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków Przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb gości indywidualnych. Wprowadzanie i modyfikowanie rezerwacji w systemie zgodnie ze standardami hotelu. Rozwiązanie problemów gości związanych z rezerwacjami. Przygotowywanie raportów i dokumentów rozliczeniowych....
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Recepcjonistka 9.12-3.01
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: REC/001/LAN
Zadania:
Obsługa recepcji i centrali telefonicznej;
Koordynowanie obiegu dokumentów oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
Koordynacja zamówień artykułów biurowych i spożywczych;
Organizowanie spotkań wewnętrznych (rezerwacja i przygotowywanie sal konferencyjnych);
Wsparcie pracowników w codziennych czynnościach.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
Doświadczenie na recepcji min rok
Bardzo dobra znajomości pakietu (MS Word, MS Exel, Power Point);
Bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność;
Samodzielność.
Oferujemy:
Wynagrodzenie 15zł/h brutto;
Umowa zlecenie;
Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
14 godz.
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań dla pracowników oraz klientów....
Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości; obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych pracowników firmy; współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie część etatu
16 godz.
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne Zadania: Świadczenie usług na najwyższym poziomie. Koordynacja strategii sprzedaży. Meldowanie i wymeldowanie gości. Wystawianie dokumentów sprzedaży i rozliczenia. Przyjmowanie rezerwacji przez telefon i e-mail. Budowanie relacji z klientami.
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez dostarczanie gościom usług na najwyższym poziomie; wdrażanie i koordynacja strategii sprzedaży zgodnie z polityką firmy; meldowanie i wymeldowanie gości; naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży; przyjmowanie...
specjalista junior / mid / asystent aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków Przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb gości indywidualnych. Wprowadzanie i modyfikowanie rezerwacji w systemie zgodnie ze standardami hotelu. Rozwiązanie problemów gości związanych z rezerwacjami. Przygotowywanie raportów i dokumentów rozliczeniowych....