- obsługa programów pakietu: Microsoft Office /Word, Excel, Access, Medifile
Obsługa klienta
udzielanie informacji
Odbieranie telefonów, przekazywanie wiadomości
Obsługa korespondencji e-mailowej
Pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów
Prowadzenie dokumentacji związanej z programem medycznym
Praca biurowa i administracyjna
Tworzenie i archiwizacja dokumentów
Obsługa urządzeń biurowych (drukarka, skaner, faks)
Wprowadzanie danych do systemów komputerowych
Obsługa płatności i rozliczeń
Wystawianie faktur i rachunków
Przyjmowanie płatności gotówkowych i kartą
Raportowanie operacji finansowych
Współpraca z innymi działami
Koordynacja pracy z działem sprzątającym, administracyjnym i technicznym
Informowanie o potrzebach klientów i ich zgłoszeniach
Dbanie o wizerunek firmy
Utrzymywanie porządku na recepcji
Profesjonalna postawa wobec klientów
Przestrzeganie standardów obsługi
Staż w Nowym Sączu w godz. 8.00-16.00 lub 12.00-20.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:
komunikatywność, otwartość na doświadczenie, empatia, uczciwość
Miejsce pracy:
Nowy Sącz
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Adres:
Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Dane kontaktowe:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego Anna MAJERSKA 184149415
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
CV
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
Nadzór nad pracą zespołu recepcji oraz motywowanie pracowników do osiągania wysokich standardów obsługi; Dbanie o najwyższą jakość doświadczeń gości i zapewnienie profesjonalnej obsługi; Wdrażanie i przestrzeganie procedur hotelowych oraz standardów sieci; Współpraca z innymi...
Witanie gości z entuzjazmem i dbanie o ich pozytywne pierwsze wrażenie; Prowadzenie procesu zameldowania i wymeldowania w szybki i profesjonalny sposób; Obsługa rezerwacji i przydzielanie pokoi zgodnie z preferencjami gości; Odpowiadanie na pytania i potrzeby gości, zapewniając najwyższy...
Kierowanie zespołem recepcji, motywowanie i inspirowanie do najwyższego poziomu obsługi; Nadzorowanie codziennych operacji recepcji, w tym procesów zameldowania i wymeldowania; Rozwiązywanie problemów gości w sposób profesjonalny i budujący ich lojalność; Współpraca z innymi działami...
Twoja misja Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/y za wsparcie Kierownika Recepcji w codziennych obowiązkach, zapewniając najwyższy standard obsługi gości, zarządzając zespołem recepcyjnym podczas pełnionej zmiany oraz dbając o efektywność działu Twój zakres obowiązków...
Co będziesz robić? Witać gości z energią i entuzjazmem, tworząc pierwsze wrażenie, które definiuje doświadczenie TRIBE; Przeprowadzać płynny proces zameldowania i wymeldowania w naszym charakterystycznym, bezpośrednim stylu; Aktywnie odpowiadać na pytania i prośby gości,...
Co będziesz robić? Przewodzić zespołowi recepcji podczas swojej zmiany, inspirując ich do dostarczania wyjątkowej obsługi w stylu TRIBE; Zarządzać codziennymi operacjami recepcji, zapewniając płynne procesy zameldowania, wymeldowania i obsługi gości; Rozwiązywać złożone problemy...
FUNDACJA IDYLLAWarszawa, ul. 11 Listopada 22/4
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie pełny etat / część etatu 31,00 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa recepcji, centrali telefonicznej i korespondencji. Przyjmowanie interesantów, umawianie wizyt i udzielanie informacji. Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych (ksera, drukarki). Zamawianie artykułów biurowych i materiałów...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Prowadzenie recepcji: przyjmowanie gości, obsługa klientów według standardów firmy. Zarządzanie komunikacją: telefon, e-mail, korespondencja przychodząca i wychodząca. Organizowanie spotkań wewnętrznych i zarządzanie dokumentacją. Zamawianie materiałów biurowych i spożywczych....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Obsługa recepcji i podstawowe zadania administracyjne; Obsługa połączeń telefonicznych i ich przekierowywanie; Zarządzanie obiegiem dokumentów, w tym obsługa korespondencji; Wsparcie codziennej pracy pracowników biura; Przyjmowanie i obsługa klientów; Reprezentowanie firmy przy pierwszym kontakcie;
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379