Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
bieżąca organizacja pracy sekretariatu, przygotowywanie i obsługa firmowych spotkań zewnętrznych i wewnętrznych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, organizacja i obsługa wyjazdów służbowych prawników, prowadzenie oraz nadzór...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
codzienna organizacja pracy sekretariatu, zarządzanie korespondencją, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, wspomaganie pracy firmy poprzez organizowanie spotkań i zarządzanie kalendarzem, organizacja wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, lotów, wynajem samochodów).
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa recepcji; Przyjmowanie, rejestracja i dystrybucja korespondencji przychodzącej, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej; Organizacja wyjazdów służbowych pracowników firmy, w tym rezerwacja noclegów, biletów lotniczych, samochodów, sal...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
5 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
Zakres obowiązków: Obsługa centrali telefonicznej oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Utrzymanie sprawnego obiegu dokumentów w biurze. Współpraca z dostawcami firmy. Administracja kartami dostępu do biura. Zarządzanie rezerwacjami sal i miejsc parkingowych. Wykonywanie innych...
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Recepcjonista / tka
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Zabierzów
Nr Ref.: RZ/035/KIM
Zadania:
bieżąca obsługa recepcji
obsługa połączeń telefonicznych
obsługa gości oraz Klientów zgodnie z najwyższymi standardami obowiązującymi w firmie
prowadzenie kalendarza wizyt
obsługa urządzeń biurowych
zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie
przygotowywanie korespondencji
przygotowanie i edycja niezbędnej dokumentacji i raportów zgodnie ze standardami firmy
bieżące prace zlecone przez przełożonego
dbanie o wizerunek i wystrój firmy
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
doświadczenie w pracy administracyjnej oraz w obsłudze klienta
biegła obsługa MS Office i urządzeń biurowych
dyspozycyjność od zaraz w ramach pełnego etatu
dobra organizacja własnej pracy
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz kultura osobista
gotowość do podjęcia pracy w Zabierzowie
Oferujemy:
stanowisko pracy dostępne od zaraz
pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
możliwość zdobycia bogatego doświadczenia oraz awansu w strukturze firmy
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (praca tymczasowa) z możliwością związania się z firmą na stałe
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
bieżąca organizacja pracy sekretariatu, przygotowywanie i obsługa firmowych spotkań zewnętrznych i wewnętrznych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, organizacja i obsługa wyjazdów służbowych prawników, prowadzenie oraz nadzór...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
codzienna organizacja pracy sekretariatu, zarządzanie korespondencją, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, wspomaganie pracy firmy poprzez organizowanie spotkań i zarządzanie kalendarzem, organizacja wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, lotów, wynajem samochodów).
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa recepcji; Przyjmowanie, rejestracja i dystrybucja korespondencji przychodzącej, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej; Organizacja wyjazdów służbowych pracowników firmy, w tym rezerwacja noclegów, biletów lotniczych, samochodów, sal...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
5 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
Zakres obowiązków: Obsługa centrali telefonicznej oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Utrzymanie sprawnego obiegu dokumentów w biurze. Współpraca z dostawcami firmy. Administracja kartami dostępu do biura. Zarządzanie rezerwacjami sal i miejsc parkingowych. Wykonywanie innych...