TPA należy do grona liderów wśród firm doradczych w Polsce. Ponad 150 pracowników w trzech biurach zapewnia wsparcie dla naszych Klientów w obszarach: audytu, doradztwa podatkowego, księgowości i płac, doradztwa biznesowego oraz doradztwa personalnego.
Doradcy TPA HR Advisory wspierają planowanie i realizację przedsięwzięć związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, w szczególności koncentrując się na: rekrutacji i selekcji kadr, audycie personalnym, usługach outplacement, Assessment Center, organizacji szkoleń branżowych w dziedzinie prawa i finansów oraz warsztatów w zakresie psychologii i zarządzania.
Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy z branży nieruchomości – poszukujemy osoby na stanowisko:
(Asystent/ -tka biura)
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji / biura
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej
- Zarządzanie obiegiem dokumentów w spółce
- Umawianie spotkań i prowadzenie kalendarzy pracowników firmy
- Obsługa spotkań biznesowych
- Wsparcie działów firmy w zakresie obsługi administracyjnej biura
- Kontakty z centralą firmy we Francji
- Zamawianie artykułów spożywczych i biurowych
- Dbanie o wizerunek firmy
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 6-miesięczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Biegła znajomość języka francuskiego – warunek konieczny
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Bardzo dobra znajomość MS Office
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji
- Odpowiedzialność, samodzielność
- Wysoka kultura osobista
Oferta Klienta:
- Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego
- Umowa o pracę
- Ubezpieczenie zdrowotne
- Karta Multisport