HR Navigator realizuje nieszablonowe i dopasowane do potrzeb Klienta usługi pracy tymczasowej, doradztwa personalnego oraz outsourcingu procesów w tym procesów kadrowo-płacowy.
HR Navigator to firma, która zrodziła się z pasji i chęci dzielenia się nią z innymi. Człowiek bez pasji, jest jak okręt, który nie wie dokąd zmierza. Pokażemy Ci kierunek na lepszą jakość pracy, bo praca i ludzie są dla nas najważniejszymi wartościami - są naszą pasją.
Dla naszego Klienta – luksusowego hotelu (5*) w samym sercu Krakowa, mieszczącego się w zabytkowej, pieczołowicie odrestaurowanej i urządzonej z rozmachem średniowiecznej kamienicy UNESCO, poszukujemy osób na stanowisko:
Miejsce pracy: Kraków
- obsługa recepcji hotelowej,
- czynności związane z obsługą gości hotelowych w zakresie wymeldowania/zameldowania,
- reprezentowanie wizerunku hotelu z zgodnie z etykietą hotelową,
- koordynacja przepływu dokumentów,
- wprowadzanie rezerwacji do systemu,
- obsługa portali rezerwacyjnych,
- kształtowanie bardzo dobrych relacji z gościem, aktywne słuchanie, udzielanie pomocy oraz informacji.
- doświadczenie w branży hotelarskiej na podobnym stanowisku,
- umiejętność organizacji własnej pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- nienaganna prezentacja i rozwinięte zdolności interpersonalne,
- odpowiedzialność i łatwość nawiązywania kontaktów,
- wysoka jakość pracy (terminowość, dokładność, staranność),
- znajomość systemu hotelowego będzie dodatkowym atutem,
- znajomość obsługi komputera (pakiet Office) oraz portali rezerwacyjnych,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- gotowość do pracy zmianowej.
- pracę pełną wyzwań w profesjonalnym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- stałe zatrudnienie + satysfakcjonujące premie,
- szereg benefitów socjalnych.