ITC Grupa – Polski HR Sp. z o.o. to Agencja Pracy Tymczasowej należąca do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A. Zajmujemy się rekrutacją i zatrudnianiem pracowników tymczasowych w Polsce. Na rynku pracy działamy od 1999 r. i do tej pory zrekrutowaliśmy ponad 100 tys. pracowników.
ITC Grupa - Polski HR sp. z o. o jako Agencja Pracy Tymczasowej jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 8798.
Poniższa oferta dotyczy pracy tymczasowej w rozumieniu Ustawy z dnia 9 lipca 2003 r. o zatrudnianiu pracowników tymczasowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 166 poz. 1608).
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób do pracy w charakterze:
- meldowanie gości,
- przydzielanie pokoi,
- przyjmowanie rezerwacji,
- obsługę korespondencji,
- udzielanie informacji,
- przyjmowanie reklamacji,
- prowadzenie rachunków związanych z pobytem gości,
- obsługę programu komputerowego zarządzającego stanem wolnych pokoi itp.
- min. średnie wykształcenie i rok doświadczenia w obsłudze klienta,
- swobodna komunikacja się w języku angielskim (na poziomie min. B2),
- znajomość topografii miasta,
- umiejętność pracy z ludźmi i dla ludzi,
- umiejętność podejmowania decyzji i kreatywnego rozwiązywania problemów,
- akceptacja pracy zmianowej, pracy w weekendy, w nocy oraz w święta,
- poszukiwanie miejsca pracy na dłużej niż 2 lata.
Wiemy, że atmosfera w pracy to połowa sukcesu, dlatego gwarantujemy Ci pracę wśród pogodnych ludzi z pasją. Zapewniamy, że Manager z chęcią przyłapie Cię na tym, że robisz coś dobrze, a w cięższych momentach, które się zdarzą, będziesz mógł liczyć na jego wsparcie. Gwarantujemy Ci również stabilność zatrudnienia, o którą niełatwo w dzisiejszych czasach oraz możliwość awansu.