Rola:
- bieżąca obsługa recepcji,
- odbieranie i przekierowywanie telefonów,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
- przygotowywanie i koordynowanie utylizacji sal konferencyjnych, obsługa systemu do rezerwacji sal,
- koordynowanie serwisów firm zewnętrznych,
- zamawianie materiałów biurowych,
- obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
- wsparcie administracyjne klienta wewnętrznego.
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- sprawna obsługa pakietu Windows,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- wysoka kultura osobista,
- dokładność, skrupulatność,
- pozytywne nastawienie do wykonywanej pracy i inicjatywa.
- możliwości rozwoju zawodowego,
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów,
- umowę o pracę,
- ciekawą i dynamiczną pracę w wiodącej na rynku polskim i międzynarodowym firmie doradczej.
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne