HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Recepcjonista / Recepcjonistka
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 1111998
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży IT, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Recepcjonista / Recepcjonistka
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji. Do obowiązków Recepcjonisty będzie należało przede wszystkim przyjmowanie i obsługa gości firmy, obsługa centrali telefonicznej i korespondencji, dbanie o przepływ i archiwizację dokumentacji, a także zapewnienie bieżącego wsparcia administracyjnego dla Office Managera czy pomoc w organizowaniu podróży służbowych.
Od Kandydatów oczekujemy przede wszystkim minimum dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację (język używany na co dzień w biurze i w komunikacji mailowej). Dużym atutem będą pierwsze doświadczenia w pracy na stanowiskach recepcyjnych lub administracyjnych, najchętniej w międzynarodowej firmie. Wymagana jest także znajomość pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych. Poszukujemy osoby komunikatywnej, energicznej, dobrze zorganizowanej, o wysokiej kulturze osobistej.
Oferujemy możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w dużej międzynarodowej firmie oraz długofalową współpracę. Dodatkowym atutem jest atrakcyjna lokalizacja firmy - w centrum Warszawy.
Recepcjonista / Recepcjonistka
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji. Do obowiązków Recepcjonisty będzie należało przede wszystkim przyjmowanie i obsługa gości firmy, obsługa centrali telefonicznej i korespondencji, dbanie o przepływ i archiwizację dokumentacji, a także zapewnienie bieżącego wsparcia administracyjnego dla Office Managera czy pomoc w organizowaniu podróży służbowych.
Od Kandydatów oczekujemy przede wszystkim minimum dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację (język używany na co dzień w biurze i w komunikacji mailowej). Dużym atutem będą pierwsze doświadczenia w pracy na stanowiskach recepcyjnych lub administracyjnych, najchętniej w międzynarodowej firmie. Wymagana jest także znajomość pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych. Poszukujemy osoby komunikatywnej, energicznej, dobrze zorganizowanej, o wysokiej kulturze osobistej.
Oferujemy możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w dużej międzynarodowej firmie oraz długofalową współpracę. Dodatkowym atutem jest atrakcyjna lokalizacja firmy - w centrum Warszawy.