Lokalizacja: Warszawa Śródmieście
Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży rekrutacyjnej - poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku recepcyjnym.
Do Twoich obowiązków będzie należała m.in. obsługa recepcji firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek, przyjmowanie i obsługa gości, łączenie rozmów telefonicznych (często obcojęzycznych), przygotowywanie i obsługa sal konferencyjnych, udział w obsłudze innych procesów administracyjnych, dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji czy też kontakt z Klientami.
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna także za współpracę z konsultantami oraz obsługę wewnętrznego systemu rekrutacyjnego, wsparcie w przygotowywaniu profili kandydatów i koordynację organizacji sesji AC.
Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy wymagana jest zaawansowana znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie (B2/C1) oraz bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Power Point). Doświadczenie nie jest kluczowym wymaganiem, natomiast mile widziani kandydaci z wykształceniem kierunkowym (ZZL, doradztwo zawodowe, psychologia etc.).
To praca dla Ciebie, jeśli cechuje Cię wysoka kultura osobista, rzetelność i odpowiedzialność za powierzone zadania, bardzo dobra organizacja pracy własnej, pozytywne nastawienie do ludzi i łatwość komunikacji oraz umiejętność wyznaczania priorytetów.
Nasz Klient oferuje pracę w miłej atmosferze w międzynarodowej firmie, ale kameralnym zespole, i możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego oraz rozwój w strukturach firmy w dłuższej perspektywie.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta multisport, owoce w biurze, lekcje angielskiego z native speakerem) i atrakcyjne wynagrodzenie.