Aldesa jest spółką-córką hiszpańskiej firmy budowlanej Aldesa Group, która została utworzona w Madrycie w 1969 roku.
W Polsce firma rozpoczęła swoją aktywność w 2007 roku w Krakowie, obecnie działa na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej. Jest także deweloperem oraz zarządcą budynku biurowego klasy A Diamante Plaza w Krakowie.
Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów oraz ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania, bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami oraz stale dąży do poprawy procesu. Atutem firmy jest również profesjonalizm i doświadczenie zatrudnionych pracowników. Firma posiada certyfikaty ISO 14001: 2004 (System zarządzania środowiskowego), OHSAS 18001: 2007 (System zarządzania BHP) oraz ISO 9001: 2008 (System zarządzania jakością).
Aldesa w Polsce
- Oferuje pełen zakres usług budowlanych
- Działa w wielu sektorach rynku
- Na rynku od 2007 roku
- Roczny przychód 132 mln PLN w 2012 roku
- Wartość realizowanych inwestycji – 450 mln PLN w 2012 roku i 788,7 mln PLN w 2013 roku
- Realizuje wiele prestiżowych projektów
- Posiada certyfikaty ISO 14001: 2004, OHSAS 18001: 2007 oraz ISO 9001:2008
Zakres obowiązków:
- wsparcie w prowadzeniu recepcji
- nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentacji w firmie
- obsługa poczty kurierskiej oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych
- utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń (salek konferencyjnych, kuchni) i zaplecza recepcji
- obsługa logistyczna spotkań
- prowadzenie zakupów materiałów biurowych
- rezerwacja podróży służbowych
- osoba na ostatnim roku studiów lub absolwent (preferowane kierunki administracyjne, lingwistyczne lub ekonomiczne)
- doświadczenie w pracy na recepcji i/lub w pracy administracyjnej
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 (zarówno w mowie i w piśmie) umożliwiająca swobodną komunikację w pracy
- znajomość języka hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera - MS Office
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
- bardzo dobra organizacja pracy
- dokładność, systematyczność, samodzielność
- chęć zdobycia doświadczenia i podnoszenia swoich kwalifikacji
- stabilną pracę oraz warunki do rozwoju zawodowego
- możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku pracy
- przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
- pakiet świadczeń dodatkowych w tym opiekę medyczną, możliwość korzystania z obiektów sportowych oraz grupowe ubezpieczenie na życie
Poznaj
ALDESA POLSKA SERVICES Sp. z o.o.
Aldesa jest spółką-córką hiszpańskiej firmy budowlanej Aldesa Group, która została utworzona w Madrycie w 1969 roku.
W Polsce firma rozpoczęła swoją aktywność w 2007 roku w Krakowie, obecnie działa na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej. Jest także deweloperem oraz zarządcą budynku biurowego klasy A Diamante Plaza w Krakowie.
Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów oraz ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania, bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami oraz stale dąży do poprawy procesu. Atutem firmy jest również profesjonalizm i doświadczenie zatrudnionych pracowników. Firma posiada certyfikaty ISO 14001: 2004 (System zarządzania środowiskowego), OHSAS 18001: 2007 (System zarządzania BHP) oraz ISO 9001: 2008 (System zarządzania jakością).
Aldesa w Polsce Oferuje pełen zakres usług budowlanych Działa w wielu sektorach rynku Na rynku od 2007 roku Roczny przychód 132 mln PLN w 2012 roku Wartość realizowanych inwestycji – 450 mln PLN w 2012 roku i 788,7 mln PLN w 2013 roku Realizuje wiele prestiżowych projektów Posiada certyfikaty ISO 14001: 2004, OHSAS 18001: 2007 oraz ISO 9001:2008