specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
Twój zakres obowiązków: zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji; prowadzenie i koordynacja spraw administracyjno-gospodarczych biura; utrzymanie bieżącego systemu katalogowania dokumentacji zgodnie z wewnętrznymi procedurami; koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej w tym...
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
Czym będziesz się zajmować? Bieżącą obsługą recepcji, w tym: powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacją korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacją oraz obsługą spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 8 500 zł brutto/mies.
3 dni
Opis stanowiska: prowadzenie recepcji, w tym zarządzanie rejestracją gości, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, archiwizacja dokumentacji, zgodnie ze standardami firmy oraz obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony informacji, zarządzanie zaopatrzeniem biura (w tym...
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal. Przyjmowanie gości. Przegląd sal konferencyjnych, rekonfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC. Regularna kontrola czystości sal.
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 300 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obsługa klienta zgodnie z procedurami firmy oraz marki Mazda; Kierowanie ruchem Klientów na terenie firmy; Przygotowywanie i podawanie napojów oraz poczęstunku klientom; Obsługa ekspresów do kawy i urządzeń biurowych; Dbanie o czystość i porządek w poczekalni i strefie obsługi klienta;...
Recepcjonista / Recepcjonistka / Kasjer w Obiekcie Sportowym
Recepcjonista / Recepcjonistka / Kasjer w Obiekcie Sportowym
Stowarzyszenie SIEMACHA
Kraków
praca stacjonarna
1685 dni temu
Stowarzyszenie SIEMACHA od ponad 25 lat prowadzi placówki wsparcia dziennego typu specjalistycznego na terenie południowej Polski. Naszym celem jest wspieranie w rozwoju osobistym, niwelowanie deficytów i rozwijanie potencjału młodych ludzi. Naszej pracy przyświeca motto: „Potrzebna cała wioska, aby wychować jedno dziecko”. Od ponad 10 lat w duchu przedsiębiorczości społecznej prowadzimy obiekty sportowe w Krakowie, Tarnowie, Odporyszowie.
Recepcjonista / Recepcjonistka / Kasjer w Obiekcie Sportowym
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
obsługa recepcji obiektu sportowego,
informowanie klientów o ofercie obiektu sportowego,
obsługa systemu dostępu,
przyjmowanie wpłat od klientów,
rozliczanie gotówki w systemie kasowym,
sporządzanie raportów kasowych,
wystawianie faktur,
dokonywanie wpłat do banku,
współpraca z konwojem,
udział w zdarzeniach realizowanych w obiekcie, w promocjach, w kampaniach,
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Opis kandydata:
wykształcenie min. średnie,
doświadczenie na stanowisku recepcyjnym,
doświadczenie w obsłudze klienta,
doświadczenie w obsłudze transakcji gotówkowych, min. 2 lata.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
Twój zakres obowiązków: zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji; prowadzenie i koordynacja spraw administracyjno-gospodarczych biura; utrzymanie bieżącego systemu katalogowania dokumentacji zgodnie z wewnętrznymi procedurami; koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej w tym...
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
Czym będziesz się zajmować? Bieżącą obsługą recepcji, w tym: powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacją korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacją oraz obsługą spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 8 500 zł brutto/mies.
3 dni
Opis stanowiska: prowadzenie recepcji, w tym zarządzanie rejestracją gości, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, archiwizacja dokumentacji, zgodnie ze standardami firmy oraz obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony informacji, zarządzanie zaopatrzeniem biura (w tym...
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal. Przyjmowanie gości. Przegląd sal konferencyjnych, rekonfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC. Regularna kontrola czystości sal.
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 300 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obsługa klienta zgodnie z procedurami firmy oraz marki Mazda; Kierowanie ruchem Klientów na terenie firmy; Przygotowywanie i podawanie napojów oraz poczęstunku klientom; Obsługa ekspresów do kawy i urządzeń biurowych; Dbanie o czystość i porządek w poczekalni i strefie obsługi klienta;...