Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: RECEP/2015/5/164
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów
- Prowadzenie biura
- Koordynowanie pracy biura, spotkań
- Kontakt z innymi działami firmy
- Nadzór na obiegiem dokumentacji
- Obsługa spotkań biznesowych w biurze.
- Wykształcenie wyższe lub student zaoczny (mile widziane)
- Minimum półroczne doświadczenie w pracy na stanowisku recepcjonistki / asystentki
- Język angielski na poziomie biegłym
- Doświadczenie w kontaktach z klientem
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Znajomość pakietu MS Office
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Samodzielność i odpowiedzialność
- Atrakcyjnie wynagrodzenie
- Umowę zlecenie (po okresie próbnym istnieje możliwość przejścia na umowę o pracę)
- Pracę w pełnym wymiarze godzin
- Pracę w firmie z międzynarodowego środowiska
- Możliwość rozwoju osobistego