Ricoh Polska to firma z branży technologicznej, która specjalizuje się w sprzęcie biurowym, rozwiązaniach do druku produkcyjnego, systemach zarządzania dokumentami i usługach IT. Oferta Ricoh obejmuje oprogramowanie, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki laserowe i żelowe, urządzenia szerokoformatowe, faksy, powielacze cyfrowe, urządzenia produkcyjne na papier cięty i ciągły, projektory i wyspecjalizowane produkty branżowe. Firma jest znana ze względu na wysoką jakość, którą zapewnia, wyjątkowe podejście do klienta i liczne inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Główna siedziba Ricoh Polska znajduje się w Warszawie. Poza tym firma ma pięć oddziałów: w Katowicach, Poznaniu, Szczecinie, Gdyni oraz we Wrocławiu, a także sieć Autoryzowanych Partnerów Handlowych.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała obsługa administracyjna biura w Warszawie:
- telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa klientów,
- odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów w Firmie,
- współpraca z firmą kurierską,
- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
- zaopatrzenie biura w artykuły biurowe,
- koordynacja organizacji spotkań i wyjazdów służbowych (zamawianie biletów, rezerwacja hoteli)
- doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
- student/ka studiów zaocznych
- dyspozycyjność od pn- pt, w godz. 8:00-16:30
- dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację
- znajomości MS Office
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność współpracy z zespołem
- komunikatywność i pogodne usposobienie
- wysoka kultura osobista
- ciekawą pracę pełną wyzwań w firmie będącej częścią dużej korporacji międzynarodowej.
- możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie