młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
4 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: obsługa prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych wpływających do firmy; przyjmowanie i odpowiadanie na telefony oraz e-maile; obsługa sal konferencyjnych; bieżące wspomaganie pracy działu księgowości.
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
Na co dzień będziesz mieć okazję dokładać wszelkich starań, chęci oraz zaangażowania w jak najwyższą jakość świadczonych przez nas usług, tak aby nasi goście czuli się wyjątkowo zaopiekowani i mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak również...
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości, Profesjonalne zameldowanie i wymeldowanie gości, przeprowadzone zgodnie ze standardami ale zawsze z indywidualnym podejściem do każdego z nich, Odbieranie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych, udzielanie informacji rozmówcom lub łączenie...
W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Jeśli: Masz łatwość w...
Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości; obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych pracowników firmy; współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa recepcji; Przyjmowanie, rejestracja i dystrybucja korespondencji przychodzącej, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej; Organizacja wyjazdów służbowych pracowników firmy, w tym rezerwacja noclegów, biletów lotniczych, samochodów, sal...
Osoba zatrudniona na stanowisku Recepcjonisty będzie odpowiedzialna za zapewnienie Gościom najwyższej jakości obsługi oraz zwiększanie sprzedaży i rentowności hotelu.
Do podstawowych zadań będzie należało:
dbałość o kompetentną i uprzejmą obsługę Gości,
zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu Gości w hotelu z zachowaniem standardów
identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję Gości i pracowników
maksymalizacja przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i dodatkowych usług
obsługa rezerwacji Gości indywidualnych
kształtowanie bardzo dobrych relacji z Gośćmi i pracownikami hotelu
prowadzenie rozliczeń dziennych utargów,
współpraca z innymi działami operacyjnymi hotelu.
Wymagania:
orientacja na klienta i umiejętność budowania właściwych relacji z klientami
wysoki poziom kultury osobistej
zorientowanie na wysokie standardy obsługi Gości hotelu
wysoko rozwinięta kompetencja komunikacji interpersonalnej,
zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole
bardzo dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość dodatkowego języka obcego
dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Oferujemy:
pracę w profesjonalnym i zgranym zespole
wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i doświadczenia
po okresie próbnym zatrudnienie na umowę o pracę
szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe
możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
4 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: obsługa prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych wpływających do firmy; przyjmowanie i odpowiadanie na telefony oraz e-maile; obsługa sal konferencyjnych; bieżące wspomaganie pracy działu księgowości.
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
Na co dzień będziesz mieć okazję dokładać wszelkich starań, chęci oraz zaangażowania w jak najwyższą jakość świadczonych przez nas usług, tak aby nasi goście czuli się wyjątkowo zaopiekowani i mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak również...
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości, Profesjonalne zameldowanie i wymeldowanie gości, przeprowadzone zgodnie ze standardami ale zawsze z indywidualnym podejściem do każdego z nich, Odbieranie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych, udzielanie informacji rozmówcom lub łączenie...
W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Jeśli: Masz łatwość w...
Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości; obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych pracowników firmy; współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa recepcji; Przyjmowanie, rejestracja i dystrybucja korespondencji przychodzącej, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej; Organizacja wyjazdów służbowych pracowników firmy, w tym rezerwacja noclegów, biletów lotniczych, samochodów, sal...