HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Aktualnie dla naszego klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:
Recepcjonista/-ka z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: PRA/08/2016
Zakres zadań:
- Odbieranie, selekcjonowanie i przełączanie telefonów – także w języku angielskim;
- Kontakt z klientami i pracownikami firmy – także w języku angielskim;
- Obsługa spotkań, zebrań, itp.;
- Przyjmowanie poczty oraz przesyłek kurierskich;
- Organizacja podróży służbowych (rezerwacja hoteli, biletów);
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
- Inne prace administracyjno-biurowe.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1) – warunek konieczny;
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Podzielność uwagi, wielozadaniowość;
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
- Prezencja, wysoka kultura osobista;
- Sumienność, zaangażowanie;
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne.
Oferujemy:
- Pracę po 8h dziennie od poniedziałku do piątku;
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Miłą atmosferę pracy i zgrany zespół;
- Możliwość zdobycia doświadczenia w administracji i w pracy biurowej.