ACCONS istnieje od 2000 roku i jest uznaną na rynku, nowoczesną firmą, która świadczy kompleksowe usługi księgowe dla krajowych i zagranicznych podmiotów gospodarczych. Najwyższą jakość oferowanych usług gwarantują m.in. doświadczenie kadry kierowniczej, zdobyte w firmach tzw. „WIELKIEJ CZWÓRKI” oraz nowoczesne narzędzia pracy. Miarą naszego sukcesu jest zadowolenie naszych Klientów, które w znaczącej mierze zależy od profesjonalizmu naszych pracowników. Praca w biurze rachunkowym o różnorodnym przekroju Klientów z różnych branż, jest dla początkujących księgowych prawdziwą kuźnią wiedzy i okazją do zdobycia praktyki. Dla doświadczonej kadry, oferujemy możliwość samorealizacji zawodowej na wysokim poziomie oraz rozwój w zakresie zarządzania wymagającymi projektami. Pracownicy mogą uczestniczyć w szkoleniach zewnętrznych potrzebnych do niezbędnego podnoszenia kwalifikacji.
Zadania:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji, sprawne funkcjonowanie recepcji i biura, prowadzenie terminarza spotkań, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji (w tym w imieniu dyrektora), administracyjne wsparcie pracy biura i pracowników firmy, kontrolę i zamawianie materiałów biurowych, przyjmowanie gości i dbanie o wizerunek firmy. Istnieje możliwość zdobywania wiedzy księgowej lub płacowo-kadrowej poprzez współpracę z osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe i wykonywanie prac zleconych przez dział księgowości oraz kadr i płac.
Od kandydata oczekujemy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, dobrej znajomości obsługi komputera w tym pakietu MS Office, dobrej organizacji pracy i samodzielności w realizacji powierzonych zadań, komunikatywności,
rzetelności i obowiązkowości, kreatywności w rozwiązywaniu problemów. Kandydat powinien dobrze posługiwać się j. angielskim w mowie i piśmie.
Oferujemy interesującą i stabilną pracę w pełnym wymiarze czasu w nowoczesnym biurze rachunkowym oraz możliwość rozwoju zawodowego.