Recepcjonist(k)a
Miejsce pracy: Warszawa
Sygnity to wiodąca polska firma informatyczna, od ponad 25 lat wdrażająca zaawansowane technologicznie systemy własne oraz rozwiązania firm globalnych. Oferujemy pełen zakres usług informatycznych i kompleksową obsługę we wszystkich kluczowych sektorach gospodarki: od administracji publicznej, energetyki, przez banki, ubezpieczenia po szeroko rozumiany przemysł.
Posiadamy biura w 13 miastach w Polsce, pracuje u nas 1200 specjalistów, wdrożyliśmy ponad 8000 projektów.
Kto tworzy Sygnity? Eksperci dziedzinowi, pasjonaci technologii, mistrzowie transformacji i ambitni liderzy!
U nas będziesz:
- Zajmować się obsługą klientów i gości odwiedzających firmę oraz obsługą spotkań,
- Prowadzić kalendarz spotkań, rezerwować sale konferencyjne,
- Obsługiwać centralę telefoniczną, łączyć rozmowy,
- Odbierać i dekretować korespondencję,
- Udzielać podstawowych informacji na temat zakresu działalności firmy,
- Wspierać organizacyjnie pracowników firmy,
- Współpracować z firmami kurierskimi, korporacjami taxi, i innymi dostawcami usług,
- Wykonywać dodatkowe prace biurowe.
Jeśli:
- Masz roczne doświadczenie na analogicznym stanowisku,
- Masz dobrą znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych,
- Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- Masz podzielność uwagi,
- Cechuje Cię uważność, dbałość o szczegóły,
- Posiadasz umiejętność pracy pod presją czasu i wielozadaniowość,
- Posiadasz umiejętność współpracy w zespole,
- Cechuje Cię dyskrecja.
Z nami zyskasz:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie)
- Pracę w dynamicznej firmie, posiadającej ugruntowaną pozycję rynkową.
Zobacz Profil Pracodawcy