starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
24 godz.
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: koordynacja procesu najmu i dzierżawy nieruchomości Spółki; badania rynku najmu i dzierżawy nieruchomości w obszarze działania Oddziału, analiz własnych stawek czynszowych, zlecania operatów szacunkowych w celu wykorzystania w procesie...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżące prowadzenie i aktualizacja teczek ewidencyjnych lokali mieszkalnych, zajmowanych bez tytułu prawnego; kierowanie wezwań do lokatorów uprzedzających o zamiarze wypowiedzenia umowy najmu, opróżnienia lokalu; przygotowywanie wniosków i...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem praw i obowiązków PKP S.A. wynikających z zawierania umów najmu i dzierżawy nieruchomości z podmiotami kolejowymi - realizacji tych umów, Współpraca z właściwymi komórkami w Oddziale...
Osoba zatrudniona na stanowisku Technika Obiektu będzie odpowiedzialna za: Utrzymanie instalacji budynkowych w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości; Przeglądy instalacji budynkowych oraz usuwanie awarii; Tworzenie raportów z...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
23 godz.
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Aktywne poszukiwanie najemców powierzchni dworców kolejowych, w szczególności Premium oraz na modernizowanych dworcach, Badanie rynku nieruchomości, Przygotowanie koncepcji zagospodarowania powierzchni komercyjnej, Negocjacje warunków i...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Kompleksowe zarządzanie rozproszonym kontraktem w Polsce w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie; Proponowanie i wdrażanie innowacji; Kontrola wyników...
Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowywanie i negocjowanie projektów umów najmu nieruchomości komercyjnych; obsługa bazy danych umów najmu kompletowanie i administrowanie dokumentacją formalną (np. umowy, decyzje administracyjne, zgody i zezwolenia), przygotowywanie harmonogramów...
Zadania: bieżąca eksploatacja, konserwacja instalacji i urządzeń budynkowych ( instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, wentylacyjne) monitorowanie pracy powierzonych urządzeń; usuwanie awarii; współpraca z serwisami zewnętrznymi; raportowanie zgodnie z procedurami;
Acresta Sp. z o.oWarszawa, Ostrobramska 101, Praga-Południe
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 12 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków: Rolą Opiekuna Wspólnoty, pełniącego w naszej firmie funkcję Zarządcy/Administratora nieruchomości, jest koordynowanie wszelkich procesów zachodzących we wspólnotach. Praca przy 3-4 dużych wspólnotach mieszkaniowych (po ok. 100-200 lokali; w sumie ok. 600...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Koordynowanie procesu sporządzania i składania deklaracji i korekt deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny oraz wsparcie Oddziałów Spółki w tym procesie, Koordynowanie procesu rozliczania opłat z tytułu...
As a Real Estate Coordinator, you will provide financial, commercial and administrative support to Real Estate Manager in order to make sure store openings are running according to the plan. You will ensure well maintained contracts for current stores and optimize real estate portfolio regarding to Eastern Europe region needs.
YOUR ROLE
Support Real Estate Manager for business plan, presentations, store openings, white spots plan
Maintain lease administration and coordinate the lease agreements’ signature process
Keep on track internal lease platforms
Tracking lease payments related to the lease portfolio
Store opening: planning and phasing
Coordinate communication with all landlord departments to solve day to day issues
Coordinate landlord contributions
Coordinate insurance certificates
Monitor service charge settlements
Request and coordinate bank/company guarantees/deposits on internal platforms
OUR EXPECTATIONS
At least 3 years of relevant work experience, of which experience with real estate administration in retail organization is a hard requirement.
A structured way of working, keeping an overview and keeping priorities clear.
Good communication skills whereby fluent English speaking and writing
Flexible, accurate, quality-oriented approach
Knowledge of data base systems and MS Office.
Finding self-fulfillment by tracking numbers and figures
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
24 godz.
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: koordynacja procesu najmu i dzierżawy nieruchomości Spółki; badania rynku najmu i dzierżawy nieruchomości w obszarze działania Oddziału, analiz własnych stawek czynszowych, zlecania operatów szacunkowych w celu wykorzystania w procesie...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżące prowadzenie i aktualizacja teczek ewidencyjnych lokali mieszkalnych, zajmowanych bez tytułu prawnego; kierowanie wezwań do lokatorów uprzedzających o zamiarze wypowiedzenia umowy najmu, opróżnienia lokalu; przygotowywanie wniosków i...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem praw i obowiązków PKP S.A. wynikających z zawierania umów najmu i dzierżawy nieruchomości z podmiotami kolejowymi - realizacji tych umów, Współpraca z właściwymi komórkami w Oddziale...
Osoba zatrudniona na stanowisku Technika Obiektu będzie odpowiedzialna za: Utrzymanie instalacji budynkowych w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości; Przeglądy instalacji budynkowych oraz usuwanie awarii; Tworzenie raportów z...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
23 godz.
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Aktywne poszukiwanie najemców powierzchni dworców kolejowych, w szczególności Premium oraz na modernizowanych dworcach, Badanie rynku nieruchomości, Przygotowanie koncepcji zagospodarowania powierzchni komercyjnej, Negocjacje warunków i...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Kompleksowe zarządzanie rozproszonym kontraktem w Polsce w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie; Proponowanie i wdrażanie innowacji; Kontrola wyników...
Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowywanie i negocjowanie projektów umów najmu nieruchomości komercyjnych; obsługa bazy danych umów najmu kompletowanie i administrowanie dokumentacją formalną (np. umowy, decyzje administracyjne, zgody i zezwolenia), przygotowywanie harmonogramów...
Zadania: bieżąca eksploatacja, konserwacja instalacji i urządzeń budynkowych ( instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, wentylacyjne) monitorowanie pracy powierzonych urządzeń; usuwanie awarii; współpraca z serwisami zewnętrznymi; raportowanie zgodnie z procedurami;
Acresta Sp. z o.oWarszawa, Ostrobramska 101, Praga-Południe
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 12 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków: Rolą Opiekuna Wspólnoty, pełniącego w naszej firmie funkcję Zarządcy/Administratora nieruchomości, jest koordynowanie wszelkich procesów zachodzących we wspólnotach. Praca przy 3-4 dużych wspólnotach mieszkaniowych (po ok. 100-200 lokali; w sumie ok. 600...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Koordynowanie procesu sporządzania i składania deklaracji i korekt deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny oraz wsparcie Oddziałów Spółki w tym procesie, Koordynowanie procesu rozliczania opłat z tytułu...