Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Radca

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
358 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 127979

Warunki pracy

Praca na stanowisku wiąże się z częstym rezprezentowaniem urzędu na zewnątrz, krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, zagrożeniem korupcją. 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Opracowuje projekt Programu przygotowań Rzeczypospolitej Polskiej do objęcia i sprawowania przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej, a także projekt sprawozdania z jego wykonania
  • Realizuje oraz koordynuje w ramach Kancelarii działania określone w Programie, dla których Kancelaria zostanie wskazana jako właściwa
  • Opracowuje projekty analiz, ocen, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących Przewodnictwa RP w Radzie Unii Europejskiej
  • Współpracuje z organami administracji publicznej, organami jednostek samorządu terytorialnego, osobami prawnymi, w tym państwowymi i z udziałem Skarbu Państwa oraz organizacjami pozarządowymi w kwestiach dotyczących Przewodnictwa
  • Przygotowuje, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Kancelarii, projekty dokumentów dotyczące przygotowania do sprawowania i sprawowania Przewodnictwa wymagających rozpatrzenia, rozstrzygnięcia albo uzgodnienia przez Komitet do Spraw Europejskich
  • Współpracuje z organami administracji państw członkowskich Unii Europejskiej, które prowadziły lub prowadzą przygotowania do sprawowania Przewodnictwa, w szczególności państw mających wspólnie z Rzeczpospolitą Polską sprawować przewodnictwo grupowe oraz z instytucjami Unii Europejskiej w zakresie przygotowania i sprawowania Przewodnictwa
  • Współpracuje ze Stałym Przedstawicielstwem Rzeczypospolitej Polskiej przy Unii Europejskiej w zakresie przygotowania i sprawowania Przewodnictwa

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Wiedza z zakresu: procesu decyzyjnego UE i krajowego; polityk sektorowych UE; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Posiadanie kompetencji miękkich: negocjowanie, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C2 lub innego niż angielski, języka roboczego UE na poziomie B2
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie problematyki UE i międzynarodowej
 

Podobne oferty