Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Polska
Quality Assurance & Service Manager

Quality Assurance & Service Manager

Bank Danych o Inżynierach Sp. J.
Polska
praca stacjonarna
6079 dni temu

Ogłoszenie numer: 42841, z dnia 2008-04-04

Bank Danych o Inżynierach Sp. J.

Lata naszej pracy pozwoliły zbudować nam prężnie działającą firmę budowlaną. Uważamy, że praca jest właściwie wykonywana, kiedy ludzie angażują się w to, co robią. Jeżeli wierzysz w to tak jak my i chciałbyś podjąć się zarządzania serwisem i kontrolą jakości aby skutecznie usuwać skutki oraz eliminować przyczyny usterek, a poprzez to kreować wizerunek rzetelnego wykonawcy usług w zakresie budownictwa, zapraszamy do współpracy. Przez lata wypracowaliśmy pewne standardy działania, jednak interesują nas twoje osiągnięcia i propozycje. Oferujemy narzędzia, a wykonanie pozostawiamy Tobie.

Quality Assurance & Service Manager

Miejsce pracy: Polska

Nr Ref.: 3198-08

 

Opis stanowiska

- wydaje nam się, iż powyższe wymagania są gwarantem sukcesu we wdrażaniu procedur utrzymywania jakości. Nie wykluczamy, że o sukcesie mogą decydować inne czynniki, dlatego prześlij swoje CV z krótkim opisem najważniejszych osiągnięć w dziedzinie budownictwa. Twoje kwalifikacje są dla nas o tyle ważne, o ile pomagają Ci osiągać sukces. Odezwiemy się i umówimy na spotkanie, jeśli masz to, co niezbędne do zdobycia wymiernych efektów.

Wymagania

- wykształcenie w zakresie inżynierii budownictwa lądowego- minimum 5 lat pracy w obszarze nadzoru wykonawstwa robót wykończeniowych na obiektach kubaturowych- zdolności analityczne- zdolności zarządzania czasem- zdolności zarządzania zespołem ludzi- prawo jazdy kategorii B- znajomości pakietu MsOffice
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.