Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

    Asseco Data Systems S.A.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   małopolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
  • Specjalista ds. egzaminów elektronicznych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych, wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej, przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej,...
  • Specjalista ds. Egzaminów Elektronicznych

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i organizacyjne wsparcie...
  • Starszy Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Gdańsk    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 100 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Siedziba w Gdańsku Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Wsparcie Departamentu w zakresie IT - obsługa i utrzymanie systemów oraz sprzętu...
  • Starszy Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 100 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Warszawie Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Wsparcie Departamentu w zakresie IT - obsługa i utrzymanie systemów oraz...
  • Starszy Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Rzeszów    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 100 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Rzeszowie – Departament Bezpieczeństwa Kosmicznego (Wydział Operacyjno-Techniczny). Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:...
  • Konsultant ds. Wsparcia Dynamics AX

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wspieranie merytorycznie i technicznie użytkowników we wszystkich aspektach dotyczących systemów będących pod opieką działu wsparcia. Analizowanie potrzeb klienta wewnętrznego oraz procesów biznesowych w celu modyfikacji i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
Zobacz więcej ofert pracy

Quality Analyst with German

HCL Poland
Kraków
specjalista (mid)
praca stacjonarna
rekrutacja online
692 dni temu

HCLTech is a global technology company, home to 219,000+ people across 54 countries, delivering industry-leading capabilities centered around digital, engineering and cloud, powered by a broad portfolio of technology services and products. We work with clients across all major verticals, providing industry solutions for Financial Services, Manufacturing, Life Sciences and Healthcare, Technology and Services, Telecom and Media, Retail and CPG, and Public Services. Consolidated revenues as of 12 months ending September 2022 totaled $12.1 billion.

To learn how we can supercharge progress for you, visit hcltech.com.

HCL’s global delivery center in Krakow was established in 2007. It works with several Fortune 500firms, primarily offering multilingual global technical support. Today, we assist more than 40 customers in 20 different languages.

Quality Analyst with German
Miejsce pracy: Kraków

Purpose of Role:

  • The primary role of Quality Analyst within HCL Technologies will be monitoring customer calls/ chats and providing actionable insight.
  • Through call /chat monitoring, a QA will gather information to help improve agent performance in the contact center.
  • As he or she monitors the call/ chats, they have an evaluation form that will be used to capture the information. Calibration sessions are required to ensure that all key departments are calibrated on what constitutes a quality call/ response over chats. These sessions are an opportunity to discuss issues and trends as well as cover any new material.
  • Evaluation forms are living documents and should not be set in stone. As the quality assurance process matures, improvements will be identified, and the form will evolve.
  • A QA helps team of executives to achieve high performance targets through constructive feedback and action plan.
  • The QA role need to make sure correct and agreed procedures are being followed and routinely give directions to the team members on what to do and how to improve. When a team member needs help dealing with customer concerns, QA need to step in, offer advice and handle customer concern to ensure customer satisfaction/ best solution.

Job Description:

  • Monitoring Call & chats for voice/ chat process (Inbound from German customers).
  • Providing actionable insight to team members with constructive feedback through call / chats monitoring for continuous enhancement to match with the service delivery standards.
  • Meet and improve process SLAs through Quality.
  • Timely escalation of Quality issues to team supervisors and ensure timely resolution.
  • Reporting out process trends through weekly/monthly dashboards.
  • Identifying areas to improve the overall process.
  • Hands on with Dashboard and Quality reports.
  • Design and implement new ways to improve performance / qualitative delivery.
  • Act as customer advocate and highlight process gaps.
  • Conduct & Participate in calibration sessions.
  • Conducting Quality orientation session for new hires.
  • Analysis on Excel, PPT Skills and TNI implementation.
  • Back-up to Supervisor/ team leader in his/ her absence to ensure no impact on Delivery.
  • Lead and motivate the team to success by fostering an environment of continuous improvement.
  • Identify coaching and training needs and address same.
  • Be the voice of the customer in the Company.
  • Any ad-hoc and all other duties as the role evolves.

Our requirements

  • Multilingual resource with good understanding, writing & verbal skills in English (C1 level) and German (C1 level).

Skill set required:

  • Good understanding of Banking products like Payments, client onboarding, KYC, sanctions, transaction monitoring, Fraud/ charge backs / dispute handling.
  • Prior experience as Quality analyst/ Senior Analyst/ supervisor, specially from contact centre/ banking back-office/ banking operations.
  • Eye for detail and good analysis capability.
  • Excellent business communication skills; written, verbal and presentation skills (English as well as German).
  • Strong ability to influence, lead and motivate your team to enable high performance.
  • Ability to coach team members in line with campaign demands.
  • Ability to effectively scale up the performance of team members and take appropriate formal action if / as needed.
  • Issue Resolution and Escalation Management.
  • Problem Solving, Self-Management & Decision-Making.
  • Applies detailed knowledge and skills to complex (or new) work situations in multiple settings.
  • Can assist other team members with questions and problems related to this skill.
  • Proactive with a strong ethic and eagerness to ‘go the extra mile’, Adaptable to learn new processes, concepts and skills & Ability to work in a fast-paced deadline driven environment.
  • Flexible to work on Saturday & in rotational shifts - Any 8 hours shift b/w 8:00 am – 8:00 pm.

Knowledge Base Management:

  • Build/ maintain training material (training presentations etc.) to close the gaps identified.
  • Provides support in documenting business processes and other continuous improvement project.
  • Maintains the organization of department files/references and performance report.

Benefit package:

  • Life insurance.
  • Private medical care.
  • MultiSport Card.
  • Subsidy for glasses.
  • Subsidy to language courses.
  • Christmas and holiday bonuses.
  • Clear career path in a growing multinational organization.
We thank all interested candidates for their applications. We reserve the right to contact only selected candidates. Only those applications that include the candidate's consent to process personal data will be considered.

Please use the sentence below:

I hereby give consent for my personal data included in the application to be processed for the purposes of the recruitment process in accordance with Art. 6 paragraph 1 letter a of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation)

I hereby give consent for my personal data included in the application to be processed by HCL Poland Sp. z o. o. for the purposes of future recruitment processes.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

    Asseco Data Systems S.A.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   małopolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
  • Specjalista ds. egzaminów elektronicznych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych, wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej, przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej,...
  • Specjalista ds. Egzaminów Elektronicznych

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i organizacyjne wsparcie...
  • Starszy Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Gdańsk    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 100 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Siedziba w Gdańsku Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Wsparcie Departamentu w zakresie IT - obsługa i utrzymanie systemów oraz sprzętu...
  • Starszy Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 100 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Warszawie Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Wsparcie Departamentu w zakresie IT - obsługa i utrzymanie systemów oraz...
  • Starszy Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Rzeszów    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 100 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Rzeszowie – Departament Bezpieczeństwa Kosmicznego (Wydział Operacyjno-Techniczny). Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:...
  • Konsultant ds. Wsparcia Dynamics AX

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wspieranie merytorycznie i technicznie użytkowników we wszystkich aspektach dotyczących systemów będących pod opieką działu wsparcia. Analizowanie potrzeb klienta wewnętrznego oraz procesów biznesowych w celu modyfikacji i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.