HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Purchasing Specialist
Miejsce pracy: Piekary Śląskie
Nr ref.: 1112046
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Zakupów.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację procesów zakupu surowców do produkcji. Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należał kontakt z dostawcami, w tym z zagranicznymi oraz negocjacje z nimi.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Do aplikowania zachęcamy osoby z min. 2 letnim doświadczeniem zawodowym w zakupach, w tym z importu. Wymogiem kluczowym jest posiadanie umiejętności negocjacyjnych oraz znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (min. B2). Znajomość podstawowych przepisów w zakresie transgranicznego przemieszczania odpadów będzie dodatkowym atutem.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, ciekawą i pełną wyzwań pracę w doświadczonym zespole oraz atrakcyjny pakiet benefitów. Forma zatrudnienia to umowa o pracę.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Zakupów.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację procesów zakupu surowców do produkcji. Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należał kontakt z dostawcami, w tym z zagranicznymi oraz negocjacje z nimi.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Do aplikowania zachęcamy osoby z min. 2 letnim doświadczeniem zawodowym w zakupach, w tym z importu. Wymogiem kluczowym jest posiadanie umiejętności negocjacyjnych oraz znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (min. B2). Znajomość podstawowych przepisów w zakresie transgranicznego przemieszczania odpadów będzie dodatkowym atutem.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, ciekawą i pełną wyzwań pracę w doświadczonym zespole oraz atrakcyjny pakiet benefitów. Forma zatrudnienia to umowa o pracę.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.