Naszym Klientem jest firma produkcyjna, specjalizująca się w dziedzinie
formowania wtryskowego tworzyw sztucznych i produkcji form dla wielu
sektorów przemysłowych: AGD, motoryzacji, kolejnictwa, energetyki i
technologii medycznej).
Project Manager
Miejsce pracy: Bawaria lub Badenia Wirtemberia
Nr Ref.: 3054
Nr Ref.: 3054
Zadania:
- całościowe zarządzanie projektem poprzez zapewnienie oczekiwanych celów ekonomicznych (od przejęcia projektu do EOP) poprzez zaplanowanie, realizację, dokumentowanie i stałą kontrolę we współpracy z klientami,
- rozwój oferty i kalkulacja bieżących zmian w ofercie zgodnie z wewnętrznymi wytycznymi (we współpracy z odpowiedzialnym Key Account Managerem),
- planowanie, kontrola i koordynacja wszystkich niezbędnych możliwości i zasobów,
- zarządzanie planem projektowymi oraz czasem realizacji projektu,
- organizowanie i przeprowadzanie spotkań zespołu dedykowanego do projektu,
- terminowe raportowanie rezultatów projektu do Managera Sprzedaży,
- osobiste przekazywanie informacji klientom, członkom zespołu projektowego oraz Sales Managerowi w zakresie wszystkich zagadnień projektowych,
- ścisła współpraca i koordynacja z odpowiedzialnym Key Account Managerem oraz ze spółkami w ramach Grupy,
- wspieranie działu sprzedaży w zakresie przychodzących zapytań i oczekiwań klientów,
- odpowiednie wdrażanie wymagań klientów i dostawców dotyczących jakości,
- stały kontakt i wsparcie techniczne klientów, osobiste wizyty u klientów,
- koordynowanie działów operacyjnych w zakresie zakupów technicznych,
- proponowanie i wdrażanie ulepszeń i rozwiązań,
- stała optymalizacja wszystkich procesów jakości i zorientowanie na wynik w ramach projektu, by zapewnić realizację zgodnie z wymaganiami klienta.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- kilka lat doświadczenia w zarządzaniu projektami wyrobów wtryskowych i / lub narzędzi do formowania wtryskowego,
- znajomość zasad i narzędzi do zarządzania projektami,
- znajomość technologii wtrysku (tworzywa sztuczne),
- mile widziana znajomość technik zarządzania i poruszania się w środowisku biznesowym,
- obsługa MS Office, zaawansowana obsługa MS-Project,
- biegła znajomość języka niemieckiego oraz dobra angielskiego (w mowie i piśmie),
- bardzo dobra komunikacja i wspieranie zespołu, asertywność, umiejętność pracy samodzielnej,
- gotowość do częstych podróży służbowych,
- duże zaangażowanie i elastyczność.
Oferujemy:
- pracę zgodnie z niemieckim prawem pracy i standardami,
- możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji,
- pomoc w przeprowadzce do Niemiec.
- (Bardzo prosimy o przesłanie CV w wersji polskiej i niemieckiej)
Posiadamy certyfikat na prowadzenie działalności w zakresie agencji zatrudnienia - wpis pod numerem 14300.
Horyzont Doradztwo Personalne Sp. z o.o.
ul. Zwycięstwa 16/18/16
44-100 Gliwice
tel 032 775 57 12
www.horyzont.pl