MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr 7145
Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży kolejowej, poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Project Documentation Manager
Miejsce pracy: Chorzów
Nr Ref.: PDM/08/2016
Zakres obowiązków:
- Definiowanie i wdrażanie planu zarządzania dokumentacją podczas realizacji projektu.
- Zapewnienie dostępności dokumentacji projektowej.
- Klasyfikowanie dokumentacji technicznej i zarządzanie nią w ramach projektu zgodnie z przepisami wewnętrznymi.
- Dostarczenie w terminie dokumentacji do Klienta.
- Współpraca z działem Zarządzania Projektami w celu powiadamiania o kolejnych etapach związanych z przebiegiem dokumentacji.
- Wykształcenie wyższe techniczne,
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Wiedza na temat zarządzania projektami w środowisku przemysłowym,
- Znajomość narzędzi EDMS,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Umiejętności komunikatywne i interpersonalne,
- Dobra organizacja pracy,
- Kreatywność, samodzielność.
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie produkcyjnej,
- Umowę o Pracę,
- Możliwość rozwoju,
- Pracę pełną wyzwań.