Jak dostać tę robotę? Trzy razy Z!
Zapoznać się z ogłoszeniem!
Zastanowić się nad tym, czy to miejsce dla Ciebie!
Zaaplikować :)
Czas trwania stażu: 6 miesięcy
Początek stażu: Marzec/Kwiecień 2022 r.
- wsparcie Działu w organizacji promocji i planowaniu działań marketingowych,
- monitorowanie i analizę trendów rynkowych dla podległych kategorii produktowych,
- sporządzanie analiz dotyczących rentowności podległych kategorii produktowych,
- współpracę z innymi działami firmy w ramach realizacji przyjętej strategii produktowej,
- budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami.
- studiujesz lub ukończyłeś studia związane z zarządzaniem, marketingiem, ekonomią, matematyką, biologią lub kierunki pokrewne,
- nie masz problemów z obsługą programów z pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- potrafisz efektywnie zorganizować swoją pracę,
- dobrze radzisz sobie z pracą pod presją czasu,
- posiadasz umiejętności analityczne, jesteś dokładny, terminowy, a przede wszystkim zaangażowany,
- komunikacja w języku angielskim nie jest Ci straszna,
- znasz i wiesz jak obsługiwać program SAP – będzie to dodatkowy plus :)
- start kariery w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z certyfikatem Great Place To Work,
- przemyślany i zorganizowany program stażu,
- zaangażowanie i pomoc opiekuna i współpracowników,
- narzędzia niezbędne do realizacji zadań (laptop, smartfon),
- poczucie, że jesteś partnerem w codziennych zadaniach.
Czekamy na Wasze zgłoszenia i spotkania!
Grupa NEUCA to jedna z największych firm medycznych, rozwijająca się w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań, poprawiających jakość życia pacjentów.
W całej Polsce jest nas
6 tysięcy.
1/3
leków obecnych w polskich aptekach przeszła przez hurtownie NEUCA
75%
z nas uważa, że w firmie istnieją możliwości zaangażowania się w zadania i projekty pozwalające rozwijać nowe umiejętności
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.