Priority Services Specialist with German

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
Rumunia, Bukareszt
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
3 godz. temu
Priority Services Specialist with German
Bukareszt

  Splaiul Unirii 165, TNO3 Building, Rumunia
standard hours 9-17

Full office work

What we do

At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital.

About the role
  • Interact with users via email, phone, and chat.
  • Represent as the point of contact with important and strategic users.
  • Analyse and evaluate users’ specific account setups and previous interactions to recommend solutions to their questions that would best fit their needs.
  • Meet and exceed personal targets in a fun and challenging team environment.
  • Escalate complex user issues to internal teams and provide context to the reason for the escalation.
  • Be able to deliver conclusions from data given to you (suggesting training needs based on previous ticket volume).
  • Work to resolve user issues within first contact, escalating only as needed due to access restrictions, tool limitations, or technical complexity.
  • Identify opportunities to improve the user experience with better tooling or product fixes.
Skills and experience
  • Fluent German & English (at least B2).
  • Willingness to work from the office in Bucharest.
  • Experience handling customers within a call centre environment and maintaining the highest levels of customer satisfaction.
  • Excellent written and oral communication skills with the ability to formulate structured communications in a complex environment.
  • Ability to adjust communication style depending on the level technical ability of the audience.
  • Understands the level of service expected for Priority accounts.
  • Able to adapt quickly to changes in workflows.
  • Highly empathetic and thoughtful, with ability to understand customers’ business challenges and tailor a solution adapted to their needs.
  • Demonstrated ability to solve complex support problems, often in the absence of defined workflows.
We offer
  • Opportunity to be part of a global organization focused on development.
  • Open-minded and multinational environment.
  • Training & development opportunities including language courses.
  • Professional development and clear career path.
  • Extensive benefits package: meal vouchers, 7card digital, private medical healthcare, gift vouchers for Christmas and Easter, 13th salary.

About our Candidate Privacy Statement: https://www.cognizant.com/careers_resources/Cognizant_Candidate_Privacy_Statement_English_version.pdf
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

Cognizant is a leading IT Services provider globally, transforming Clients' business, operating and technology models for the digital era. Headquartered in the US, Cognizant is ranked on the Fortune 500 and is consistently listed among the most admired companies in the world.

At Cognizant, we celebrate diversity and inclusion across our workforce and with our partners, communities and fellow racing fans. That’s why, alongside the Aston Martin Cognizant Formula One team, we work in unison for a more inclusive future. All in, all welcome.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Szwedzkim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Wsparcie klientów w instalacji oraz obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów: telefon, chat, email. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Techniczny Doradca Klienta z Francuskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Wsparcie klientów w instalacji i użytkowaniu kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Customer Support Specialist with German

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical...
  • Customer Support Specialist with Italian

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Customer Support Advisor with Hungarian

    Concentrix   Szczecin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform....
  • Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu;
  • Customer service supporter with Danish

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Customer service- voice and non-voice for a popular fashion brand via phone, email, social media, live chat. We take a break from phone calls on Sundays, we only handle chat. :) Providing reliable and accurate information in response to customer queries and issues. Actively communicating within the...
  • Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. włoskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat   35,71 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
  • Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. hiszpańskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat   35,71 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
  • Customer Service Supporter with Swedish, Norwegian or Danish

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...