- wsparcie w weryfikacji wykonywanych przeglądów na lokalizacjach stacji bazowych
- wsparcie w weryfikacji usuwania usterek przez podwykonawców,
- wsparcie w weryfikacji kosztorysów prac dodatkowych zleconych do podwykonawców
- zapewnienie możliwości wejść na lokalizacje stacji bazowych dla pracowników i podwykonawców PLAY
- przygotowanie raportów
- współpraca z działami konfiguracyjnymi (Operations), nadzoru (Network Operations Center), transmisji i budowy sieci (Roll-out)
- jesteś studentem lub absolwentem studiów (preferowane kierunki techniczne w obszarze telekomunikacji, elektrotechniki, elektroniki lub budownictwa)
- znasz podstawy architektury sieci GSM i UMTS
- znasz pakiet MS Office (szczególnie MS Excel)
- Wynagrodzenie
- Możliwość łączenia pracy z nauką
- Narzędzia pracy (laptop, modem)
- Zadania pozwalające poznać procesy biznesowe
- Dużą dawkę wiedzy od ekspertów
- Wsparcie od pierwszego dnia pracy
- Szansę na nawiązanie współpracy w przyszłości
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.