Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.
Nasze podejście do biznesu oraz tempo rozwoju wielokrotnie były doceniane w plebiscytach najbardziej prestiżowych magazynów finansowych, m.in. w 2014 i 2015 r. jako pierwszy w historii polski bank otrzymaliśmy prestiżowy tytuł „Najlepszy europejski bank detaliczny” przyznawany przez „Retail Banker International”.
Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role.
Jesteś studentem lub absolwentem?
Lubisz zdobywać nowe umiejętności i doświadczenie?
Jesteś osobą dyspozycyjną i chcesz dobrze wykorzystać wolny czas?
Jeśli TAK, to zgłoś swoją kandydaturę do Centrali Alior Banku w Krakowie na stanowisko:
- kategoryzacja reklamacji klientów
- działania wspierające proces rozpatrywania reklamacji
- zainteresowanie bankowością i produktami oferowanymi przez banki uniwersalne
- mile widziani studenci kierunków ekonomicznych, finansowych lub prawnych
- bardzo dobra organizacja pracy
- dokładność, skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
- dyspozycyjność 30 godzin w tygodniu
- bezpłatną praktykę w dynamicznie rozwijającym się Banku
- możliwość zdobycia doświadczenia pod okiem ekspertów
- przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole