Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom i instytucjom finansowym.
Dynamicznie zdobywamy rynki finansowe, co przyniosło nam światowe uznanie i prestiżową nagrodę European Business Awards 2009, w kategorii Atradius Growth Strategy of the Year Award.
Obecnie do swojego zespołu poszukujemy:
Opis stanowiska:
- obsługa infolinii technicznej (40%) + obsługa wewnętrznego systemu (60%)
Oczekiwania:
- status ucznia bądź studenta zaocznego - warunek konieczny
- dyspozycyjność - pełen etat, pon.- niedz., 3 zmiany (w tym nocna),
- dobra znajomość obsługi komputera,
- mile widziani studenci zaoczni kierunków ścisłych np. informatyki,
- umiejętność szybkiego przyswajania dużej wiedzy technicznej,
- podzielność uwagi i umiejętność robienia kilku rzeczy jednocześnie,
- mile widziane doświadczenie w pracy w call center i/lub przy wprowadzaniu danych do systemu,
- min. komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- pracę na umowę zlecenie: podstawa + premia,
- pracę biurową,
- zdobycie doświadczenia w prężnie rozwijającej się branży finansowej,
- poznanie nowych technologii.