Dla naszego Klienta, globalnej firmy z oddziałem w Krakowie poszukujemy osób z bardzo dobrą znajomością języków obcych na stanowisko Customer Service Representative.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę klientów z całej Europy. Do zadań należeć będzie wsparcie telefoniczne i mailowe klientów sprzedających produkty firmy oraz zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
Poszukujemy kandydatów z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego oraz dodatkowego języka europejskiego (poziom C1) – niemieckiego, francuskiego, włoskiego, hiszpańskiego, portugalskiego, węgierskiego, holenderskiego, chorwackiego, słowackiego, czeskiego, słoweńskiego, bułgarskiego, rumuńskiego lub greckiego. Mile widziana jest znajomość kilku języków. Idealny Kandydat powinien mieć także doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz predyspozycje do działania w dynamicznym, zorientowanym na prace zespołową środowisku.
Nasz Klient oferuje unikalną możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w interesującej branży i w międzynarodowym środowisku oraz odpowiednie przeszkolenie.