MPEC S.A. w Krakowie zaliczane jest do najlepszych przedsiębiorstw energetyki cieplnej w Polsce.Stosując nowoczesne technologie dostarcza energię cieplną do mieszkań, przedsiębiorstw oraz instytucji na terenie Krakowa i Skawiny. Energia wykorzystywana jest nie tylko do ogrzewania, ale także do przygotowania ciepłej wody użytkowej, klimatyzacji, wentylacji i specyficznych potrzeb technologicznych odbiorców.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
-
przygotowywanie projektów dokumentów niezbędnych do wszczęcia i prowadzenia postępowania przetargowego (SIWZ oraz załączniki do SIWZ)
-
pełnienie funkcji członka komisji w postępowaniach przetargowych
-
sporządzanie protokołów z czynności komisji przetargowych
-
wspieranie członków komisji przetargowych w zakresie merytorycznego prowadzenia postępowań
-
wykształcenie wyższe magisterskie - preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia
-
mile widziane ukończone studia podyplomowe, kursy i szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych
-
minimum trzyletni staż pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi
-
doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obsługą zamówień publicznych w jednostce sektora finansów publicznych, w tym doświadczenie w przygotowywaniu SIWZ dla zadań współfinansowanych z UE dla inwestycji budowlanych (związanych z prawem budowlanym)
-
bardzo dobra znajomość prawa zamówień publicznych oraz procedur przetargowych w teorii oraz w praktyce
-
dobra znajomość aktualnych przepisów z zakresu zamówień publicznych
-
dobra obsługa Pakietu MS Office
-
samodzielność i dobra organizacja pracy
-
podstawowa znajomość języka angielskiego
-
zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo (na okres min. 1 roku) w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
-
pakiet benefitów (opieka medyczna z dofinansowaniem pracodawcy, karta Multisport)
-
ubezpieczenie grupowe
-
dofinansowanie do wypoczynku pracownika