Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
ConcentrixKatowice, Global Office Park
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 31,17 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Obsługa klienta (telefon, email) Zarządzanie korespondencją; Tworzenie kalkulacji i ofert; Fakturowanie; Współpraca z działami technicznym i produkcyjnym; Pomoc przedstawicielom handlowym; Użytkowanie firmowych systemów ERP i CRM;
specjalista junior / mid rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Pracownik wsparcia klienta z językiem obcym (m/k)
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: JO-1802-402441
Zadania:
Poszukujemy Specjalistów, jak i osób bez doświadczenia oraz chcących zmienić obszar zatrudnienia i rozwijać się w administracji biurowej. Kluczowym kryterium branym pod uwagę podczas procesu rekrutacyjnego jest znajomość języków obcych.
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
ConcentrixKatowice, Global Office Park
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 31,17 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Obsługa klienta (telefon, email) Zarządzanie korespondencją; Tworzenie kalkulacji i ofert; Fakturowanie; Współpraca z działami technicznym i produkcyjnym; Pomoc przedstawicielom handlowym; Użytkowanie firmowych systemów ERP i CRM;
specjalista junior / mid rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.