- Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email.
- Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy.
- Zapewnienie pozytywnej i entuzjastycznej interakcji z każdym klientem.
- Rozwiązywanie problemów związanych z produktami motoryzacyjnymi i cyfrowymi.
- Minimum rok doświadczenia w call center lub w obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego (minimum C1).
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontakcie z klientami.
- Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych i szczegółowości.
- Doskonałe zdolności rozwiązywania problemów.
- Gotowość do nauki i dostosowywania się do nowych technologii i procesów.
- Wydarzenia integracyjne.
- Płatne szkolenia.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Umowa cywilnoprawna.
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Katowic.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.