PKE Polska Sp. z o. o. jest jedną z wiodących firm w Polsce, zajmujących się planowaniem i realizacją kompleksowych projektów elektrycznych i teletechnicznych oraz obsługą serwisową obiektów komercyjnych, przemysłowych oraz użyteczności publicznej.
W związku z rozwojem Działu Serwisu w Warszawie poszukujemy pracowników na stanowisku:
Pracownik wsparcia Działu Serwisu
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
Obowiązki osoby na tym stanowisku związane są ze wsparciem Regionalnego Kierownika Działu Serwisu w obsłudze klientów oraz organizacji Działu Serwisu w Warszawie.
Zakres obowiązków:
- wsparcie w zakresie organizacyjnym działu serwisu,
- wsparcie w procesie ofertowania,
- wsparcie w procesie przygotowywania dokumentacji
Wymagania:
- wykształcenie średnie techniczne,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, Outlook,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- prawo jazdy kat. B,
- zaangażowanie w powierzone obowiązki,
- umiejętność planowania i ustalania priorytetów,
- dokładność i sumienność,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- wysoka kultura osobista.
Dodatkowymi atutami są:
- doświadczenie pracy na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w pracy z systemami teletechnicznymi takimi jak: SSP, DSO, BMS, SKD, CCTV, SSWiN,
- znajomość oprogramowania: AutoCad, GstarCAD,
- znajomość języka angielskiego,
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin,
- umowę o prace na czas nieokreślony po trzymiesięcznym okresie próbnym,
- możliwość rozwoju i zdobycia nowych doświadczeń zawodowych,
- dofinansowanie do zajęć sportowych,
- prywatna opieka medyczna,
- udział w szkoleniach