Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1
- Rzeszów- zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę zlecenie,
- przyjazne środowisko pracy,
- dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
- wykonujesz połączenia do Klientów w ramach realizacji ankiet,
- obsługujesz informacyjnie Klientów o usługach, procesach bankowych,
- wykonujesz połączenia do Klientów z wykonaniem dyspozycji.
- jesteś osobą zaangażowaną i dokładną,
- dobrze władasz ojczystym językiem (język polski),
- możesz zaangażować się w zadania w zakresie co najmniej 120 godzin w miesiącu,
- odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy.
#TyWybierasz
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.