Ogłoszenie numer: 305040, z dnia 2013-09-03
WADWICZ Sp. z o.o.
Wadwicz sp. z o.o. - to firma z wieloletnim doświadczeniem. Jedną z gałęzi działalności jest Agencja Pracy Tymczasowej (Certyfikat Agencji Zatrudnienia 468).
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:
Pracownik w Zespole Contact Center
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: ICC/08/2013
Opis stanowiska
Jesteś ambitną i komunikatywną osobą? Chcesz pracować w młodym, dynamicznym zespole?
Nie musisz mieć bogatego doświadczenia, wystarczy motywacja do pracy i umiejętność szybkiego uczenia się.
Zakres obowiązków:
- telefoniczna obsługa zarówno obecnych jak i nowych Klientów
- nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
- aktywne promowanie i sprzedaż produktów firmy
Wymagania
- wykształcenie min. średnie
- min 6 miesięczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (projekty obsługowo sprzedażowe przez telefon – wymóg niezbędny)
- znajomość i umiejętność wykorzystania podstaw aktywnej sprzedaży
- łatwość w korzystaniu z komputera i aplikacji komputerowych
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
- wysoka kultura osobista, dobra dykcja
- umiejętność pracy w zespole
- doświadczenie w sektorze bankowym (mile widziane)
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziane)
Oferujemy
- formę zatrudnienia: umowa o pracę tymczasową
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie świadczącej usługi dla sektora finansowego
- pracę w systemie jednozmianowym
- konkurencyjną stawkę za godzinę pracy
- pakiet szkoleń wprowadzających
- opiekę i wsparcie wykwalifikowanej kadry
- bardzo dogodną lokalizację - Warszawa Mokotów
- miłą atmosferę i przyjazne warunki pracy
- firmowy program lojalnościowy
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i Benefit Systems
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.