Jako lider na rynku, od ponad 30 lat EMS wyznacza nowe standardy w projektowaniu, tworzeniu i sprzedaży urządzeń do profilaktyki stomatologicznej ze szwajcarską precyzją. Kluczowymi wartościami EMS są szacunek, doskonałość oraz zorientowanie na klienta. Szczęśliwi i zdrowi pacjenci, odnoszący sukcesy klinicyści, partnerzy i dystrybutorzy pełni pasji oraz doskonała jakość produktów EMS – to wszystko wpisane jest w misję firmy.
Jeśli szukasz stabilnej pracy, w przyjaznym i pomocnym środowisku, gdzie rozwiniesz swoje dotychczasowe umiejętności i pozyskasz nowe – dołącz do naszego Zespołu EMS Poland w Katowicach jako:
Pracownik Serwisu Technicznego
Miejsce pracy: Katowice
Co będziesz robił/robiła ?
- naprawy i przeglądy urządzeń do profilaktyki stomatologicznej
- prowadzenie dokumentacji realizowanych napraw i przeglądów
- przyjmowanie sprzętu do serwisu i przygotowywanie wysyłek sprzętu po serwisie
- przestrzeganie wymagań jakościowych i wysokich standardów obowiązujących w ramach realizacji usług serwisowych
- wsparcie techniczne dla użytkowników poprzez bezpośredni kontakt z odbiorcami urządzeń w zakresie doradztwa technicznego i eksploatacyjnego
- wsparcie techniczne i logistyczne dla innych działów firmy
- budowanie pozytywnych relacji biznesowych
Czego oczekujemy od Ciebie ?
- wykształcenie techniczne średnie lub wyższe (mechanika, elektronika, elektryka, elektrotechnika, pneumatyka, inżynieria biomedyczna lub pokrewne)
- znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym swobodne uczestnictwo w szkoleniach technicznych oraz pozwalającym na czytanie i rozumienie dokumentacji technicznej (znajomość języka czeskiego i/lub słowackiego będzie dodatkowym atutem)
- doświadczenie w pracy na stanowisku technika serwisu (doświadczenie w branży urządzeń medycznych będzie dodatkowym atutem)
- doświadczenie w obszarze doradztwa technicznego i obsługi Klienta
- umiejętność rozwiązywania problemów technicznych
- odpowiedzialność i samodzielność w działaniu
- zdolność komunikacji interpersonalnej
- bardzo dobra organizacja pracy
Co możemy Ci zapewnić?
- pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- praca stacjonarna (99% serwisów i napraw wykonywanie jest w siedzibie firmy w Katowicach)
- pełne wdrożenie produktowe w zakresie każdego z urządzeń
- pakiet specjalistycznych szkoleń w Polsce i Szwajcarii
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych dzięki merytorycznemu wsparciu ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie w branży serwisu urządzeń medycznych
- dołączenie do organizacji, która jest liderem w swojej branży
- praca w firmie o szwajcarskiej kulturze organizacyjnej
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa i premia)
- możliwość stałego podnoszenia kompetencji językowych
- narzędzia pracy (najnowocześniejszy sprzęt i urządzenia serwisowe)