Ogłoszenie numer: 521700, z dnia 2014-10-01
Renomowana firma informatyczna świadcząca usługi IT
poszukuje do współpracy osoby na stanowisku:
Pracownik Service Desk
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: Pracownik Service Desk - Kraków
Opis stanowiska
-
telefoniczna obsługa użytkowników w języku polskim i angielskim, w ramach pierwszego kontaktu,
-
wsparcie użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych,
-
rejestrowanie, klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń, zdalne rozwiązywanie problemów,
-
zgłaszanie awarii / usterek urządzeń i systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych,
Wymagania
-
wykształcenie informatyczne lub pokrewne, brani pod uwagę będą również studenci ostatnich lat studiów zaocznych,
-
komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, praca w zespole,
-
umiejętność analitycznego myślenia i diagnozowania problemów,
-
dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
-
podstawowa znajomość budowy i zasady działania komputera,
-
znajomość obsługi sprzętu biurowego i jego eksploatacji,
-
dobra, praktyczna znajomość systemów operacyjnych Windows,
-
dobra, praktyczna znajomość pakietu MS Office,
-
co najmniej podstawowa znajomość klienta pocztowego np. Lotus Notes, MS Outlook,
-
znajomość zagadnień dotyczących współdzielenia zasobów (plików, drukarek),
-
znajomość zagadnień i konfiguracji sieci LAN w systemach Windows,
Mile widziane:
-
doświadczenie w pracy jako pomoc techniczna dla użytkowników, zdalna lub na miejscu,
-
umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
-
zdolność szybkiego uczenia się,
Oferujemy
-
pracę w profesjonalnym zespole,
-
umowa o pracę / umowa zlecenie,
-
pracę w pełnym wymiarze godzin,
-
system premiowy uzależniony od osiągniętych wyników,