Firma budowlana specjalizująca się w generalnym wykonawstwie obiektów przemysłowych oraz zajmująca się produkcją konstrukcji stalowych zatrudni pracowników na stanowisko:
Pracownik sekretariatu
Miejsce pracy: Sosnowiec
Zadania:
obsługa sekretariatu,
zarządzanie korespondencją,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji,
inne prace zlecone przez przełożonego.
Wymagania:
wykształcenie wyższe,
sprawna obsługa MS Office,
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
zaangażowanie i motywacja do pracy,
umiejętność szybkiego uczenia się,
dyspozycyjność w dni robocze.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie,
atrakcyjne wynagrodzenie,
możliwość rozwoju,
pracę w przyjacielskiej atmosferze,
narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania lub na adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Kosynierów 34A
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM Lucjan Macek, Ewa Żurek Sp.J. w Sosnowcu, ul. Kosynierów 34A
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
14 dni
About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Twój zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców; Obsługa systemów i aplikacji; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; Obsługa urządzeń biurowych; Sporządzanie zamówień; Wsparcie administracyjne; Drobne prace fizyczne, np. przy...
Obowiązki na stanowisku: Przygotowywanie grafików pracy dla pracowników w obszarze obsługi warsztatowej. Pilnowanie terminów badań okresowych oraz BHP. Pilnowanie i zlecanie wykonania szkoleń okresowych. Planowanie szkoleń w celu podniesienia uprawnień stanowiskowych dla pracowników w...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
21 godz.
Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa i kontakt ze studentami z zagranicy, prowadzenie teczki studenta zagranicznego i polskiego w ramach wymiany Erasmus+, pomoc w znalezieniu zakwaterowania, procedurach wizowych, legalizacji pobytu, itp. planowanie i organizacja procesu adaptacji i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 8 000 zł brutto/mies.
21 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: bieżąca obsługa materiałowa i logistyczna Komendy Regionalnej SOK w Lublinie (w tym ewidencja umundurowania, przedmiotów nietrwałych oraz wydawanie funkcjonariuszom odzieży ochronnej / roboczej), prowadzenie gospodarki materiałowej oraz spraw...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies.
21 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: bieżąca obsługa materiałowa i logistyczna Komendy Regionalnej SOK we Wrocławiu (w tym ewidencja umundurowania, przedmiotów nietrwałych oraz wydawanie funkcjonariuszom odzieży ochronnej / roboczej), prowadzenie gospodarki materiałowej oraz spraw...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
23 godz.
Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
Twój zakres obowiązków: praca w systemie rotacyjnym – dwa tygodnie w Holandii oraz tydzień w Krapkowicach (zakwaterowanie zapewnione wyłącznie za granicą) zamawianie, bieżąca kontrola, optymalne wykorzystanie, ewidencja i rozliczenia (faktury kosztowe, depozyty) mieszkań pracowniczych;...
Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z kontrahentami; Prace magazynowe (czasami trzeba coś przenieść, wypakować itp.) Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień kontrahentów i punktów pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo;