Ogłoszenie numer: 2027819, z dnia 2018-08-06
Międzynarodowa firma P&O Serviced Apartments działająca na rynku od 2004 roku, zarządzająca wynajmem apartamentów w Warszawie dla klientów korporacyjnych i turystów oraz pośrednicząca w wynajmie na międzynarodowym rynku, poszukuje kandydata do pracy na stanowisku Pracownika rezerwacji i recepcji w biurze w Warszawie .Jeśli Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność Uśmiech na twarzy gości jest Twoją osobistą satysfakcją Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc mu i znaleźć odpowiednie rozwiązanie Lubisz swoje miejsce pracy i zachęcasz gości do korzystania z usług Posiadasz silną motywację do samodoskonalenia i rozwoju Dołącz do nas, otwierają się przed Tobą LEPSZE PERSPEKTYWY
Pracownik rezerwacji i recepcji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa recepcyjna rezerwacji apartamentów
- Meldowanie gości, przydzielanie apartamentów, przyjmowanie rezerwacji
- Prowadzenie rachunków związanych z pobytem gości
- Zarządzenie stanem wolnych pokoi - aktualizowanie dostępności apartamentów
- Zlecanie sprzątania apartamentów oraz drobnych napraw serwisowi technicznemu
- Obsługa telefonów, poczty e-mail - udzielanie należytych informacji
- Obsługa korespondencji
Wymagania
- Dobra znajomość jęz. angielskiego - warunek konieczny (znajomość innego języka mile widziana)
- Umiejętność nawiązywania kontaktów
- Umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność i kreatywność
- Odpowiedzialność, zaangażowanie
- Dyspozycyjność - praca zmianowa
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Ciekawą, samodzielną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Szkolenia branżowe w Londynie
Wynagrodzenie
Od 2500 do 3000 PLN