Ogłoszenie numer: 1607719, z dnia 2017-04-24
Działamy na rynku od 2004 roku, zarządzamy wynajmem ponad 130 apartamentów w Warszawie.
Zajmujemy się również sprzedażą nieruchomości inwestycyjnych przeznaczonych na wynajem krótkoterminowy w trzech lokalizacjach w których posiadamy biura: Warszawie, Mancesterze (UK), Costa Del Sol (Marblla, Hiszpania)
Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać?
Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność?
Uśmiech na twarzy gości jest Twoją osobistą satysfakcją?
Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc mu i znaleźć odpowiednie rozwiązanie?
Lubisz swoje miejsce pracy i zachęcasz gości do korzystania z usług?
Posiadasz silną motywację do samodoskonalenia i rozwoju?
Dołącz do nas, otwierają się przed Tobą LEPSZE PERSPEKTYWY!
Pracownik rezerwacji i recepcji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa recepcyjna rezerwacji apartamentów
- Meldowanie gości, przydzielanie apartamentów, przyjmowanie rezerwacji
- Prowadzenie rachunków związanych z pobytem gości
- Zarządzenie stanem wolnych pokoi - aktualizowanie dostępności apartamentów
- Zlecanie sprzątania apartamentów oraz drobnych napraw serwisowi technicznemu
- Obsługa telefonów, poczty e-mail - udzielanie należytych informacji
- Obsługa korespondencji
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego - warunek konieczny (znajomość innego języka mile widziana)
- Doświadczenie na powyższym stanowisku
- Znajomość systemów rezerwacji hoteli m.in. booking.com, YP...
- Znajomości portali dot. branży hotelarskiej i turystycznej
- Umiejętność nawiązywania kontaktów
- Umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność i kreatywność
- Odpowiedzialność, zaangażowanie
- Dyspozycyjność - praca zmianowa
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Ciekawą, samodzielną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwości rozwoju zawodowego
Wynagrodzenie
Od 2000 do 3000 PLN