Na początku była pasja, która stanowiła siłę napędową dla założycieli firmy dążących do bycia lepszym. Do stworzenia czujników o unikalnej, jakości i niezawodności oraz oferowania najwyższego poziomu obsługi. Tak powstała firma ifm w październiku 1969 roku. W lipcu 2012 ruszyła produkcja w ifm ecolink w Opolu. Obecnie nasz zakład zatrudnia ponad 500 osób i bardzo aktywnie się rozwija – uruchamiamy nowe projekty i zatrudniamy kolejnych specjalistów.
- przyjmowanie gości oraz kompleksowa obsługa recepcji i sal konferencyjnych,
- obsługa i koordynacja połączeń telefonicznych,
- organizowanie i obsługa spotkań biznesowych,
- organizowanie i koordynacja wyjazdów służbowych, rozliczanie delegacji,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz prowadzenie dziennika korespondencji,
- dbanie o zaopatrzenie w materiały biurowe, spożywcze na potrzeby Zarządu firmy
- realizacja zadań administracyjno-biurowych,
- współpraca w zakresie obsługi floty samochodowej,
- koordynacja współpracy z wewnętrznymi działami w firmie,
- dbanie o wizerunek recepcji oraz sal konferencyjnych,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
- Współpraca z niektórymi kontrahentami Spółki,
- Wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarządu i współpracowników,
- Inne zadania zlecone przez Przełożonego poprawiające prawidłowe funkcjonowanie biura.
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- kultura osobista na wysokim poziomie,
- rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Power Point, Excel, Word),
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
- prawo jazdy kat. B,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- zaangażowanie i umiejętność pracy pod presją czasu,
- asertywność,
- dyspozycyjność czasowa,
- dbanie o dobry wizerunek Spółki,
- samodzielność i inicjatywa w działaniu.
- przyjmowanie gości oraz kompleksowa obsługa recepcji i sal konferencyjnych,
- obsługa i koordynacja połączeń telefonicznych,
- organizowanie i obsługa spotkań biznesowych,
- organizowanie i koordynacja wyjazdów służbowych, rozliczanie delegacji,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz prowadzenie dziennika korespondencji,
- dbanie o zaopatrzenie w materiały biurowe, spożywcze na potrzeby Zarządu firmy
- realizacja zadań administracyjno-biurowych,
- współpraca w zakresie obsługi floty samochodowej,
- koordynacja współpracy z wewnętrznymi działami w firmie,
- dbanie o wizerunek recepcji oraz sal konferencyjnych,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
- Współpraca z niektórymi kontrahentami Spółki,
- Wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarządu i współpracowników,
- Inne zadania zlecone przez Przełożonego poprawiające prawidłowe funkcjonowanie biura.
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- kultura osobista na wysokim poziomie,
- rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Power Point, Excel, Word),
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
- prawo jazdy kat. B,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- zaangażowanie i umiejętność pracy pod presją czasu,
- asertywność,
- dyspozycyjność czasowa,
- dbanie o dobry wizerunek Spółki,
- samodzielność i inicjatywa w działaniu.
- Praca w międzynarodowym środowisku
- Ciekawą, interesującą pracę, w której stopniowo będziesz się rozwijał
- Wdrożenie przy wsparciu doświadczonych pracowników
- Stabilne zatrudnienie na lata, na podstawie umowy o pracę
- Koleżeńską atmosferę
- Stołówkę w firmie z dofinansowaniem posiłków
- Uczestnictwo w firmowych imprezach integracyjnych (wyjazdy sezonowe, imprezy plenerowe)
- Dofinansowanie do karty sportowej OK System
- Pakiet socjalny (bony świąteczne,prezenty / bony dla dzieci pracowników)
- Duży parking przed siedzibą - nigdy nie zabraknie dla Ciebie miejsca :)
Poznaj
IFM ECOLINK
Poznaj IFM ECOLINK
Na początku była pasja, która stanowiła siłę napędową dla założycieli firmy dążących do bycia lepszym. Do stworzenia czujników o unikalnej, jakości i niezawodności oraz oferowania najwyższego poziomu obsługi. Ta wizja oraz świadomość, że jakość to znacznie więcej niż sam produkt, doprowadziła do powstania ifm w październiku 1969 roku.
Proces rekrutacji
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Pierwsze spotkanie rekrutacyjne
- Krok Drugie spotkanie rekrutacyjne
- Krok Oferta pracy