HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Pracownik recepcji
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 1112927
Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownika recepcji
Głównym zadaniem pracownika recepcji będzie prawidłowe zarządzanie recepcją firmy. Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należała również obsługa gości i klientów firmy, zarządzanie korespondencją przychodząca i wychodzącą, prowadzenie i łączenie rozmów telefonicznych, organizację spotkań, dbanie o profesjonalny wizerunek firmy oraz doraźne wsparcie administracyjne.
Do udziału w procesie rekrutacji zapraszamy osoby płynnie posługujące się j. angielskim, posiadające umiejętności obsługi urządzeń biurowych oraz pakietu Microsoft Office. Mile widziane będą pierwsze doświadczenia zdobywane w obsłudze klienta lub administracji.
Oferujemy możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie i miłą atmosferę pracy.
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Pracownika recepcji
Głównym zadaniem pracownika recepcji będzie prawidłowe zarządzanie recepcją firmy. Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należała również obsługa gości i klientów firmy, zarządzanie korespondencją przychodząca i wychodzącą, prowadzenie i łączenie rozmów telefonicznych, organizację spotkań, dbanie o profesjonalny wizerunek firmy oraz doraźne wsparcie administracyjne.
Do udziału w procesie rekrutacji zapraszamy osoby płynnie posługujące się j. angielskim, posiadające umiejętności obsługi urządzeń biurowych oraz pakietu Microsoft Office. Mile widziane będą pierwsze doświadczenia zdobywane w obsłudze klienta lub administracji.
Oferujemy możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie i miłą atmosferę pracy.
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.