Ogłoszenie numer: 2330682, z dnia 2019-03-18
Międzynarodowa firma P&O Serviced Apartments działająca na rynku od 2004 roku, zarządzająca wynajmem apartamentów w Warszawie dla klientów korporacyjnych i turystów oraz pośrednicząca w wynajmie na międzynarodowym rynku, poszukuje kandydata do pracy na stanowisku Pracownika recepcji w biurze w Warszawie .Jeśli Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność Uśmiech na twarzy gości jest Twoją osobistą satysfakcją Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc mu i znaleźć odpowiednie rozwiązanie Lubisz swoje miejsce pracy i zachęcasz gości do korzystania z usług Posiadasz silną motywację do samodoskonalenia i rozwoju Dołącz do nas, otwierają się przed Tobą LEPSZE PERSPEKTYWY
Pracownik recepcji - obsługa klientów
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa recepcyjna klientów
- Prowadzenie rachunków związanych z pobytem gości
- Obsługa telefonów, poczty e-mail - udzielanie należytych informacji
- Obsługa korespondencji
Wymagania
- Dobra znajomość jęz. angielskiego - warunek konieczny (znajomość innego języka mile widziana)
- Umiejętność nawiązywania kontaktów
- Umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność i kreatywność
- Odpowiedzialność, zaangażowanie
- Dyspozycyjność - praca zmianowa
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Ciekawą, samodzielną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Szkolenia branżowe w Londynie
- Stałą pensję +prowizję+ dodatki
Wynagrodzenie
Od 2500 do 4000 PLN