Apleona HSG - wiodąca firma w branży usług facility management, oferująca kompleksową obsługę nieruchomości (zarządzanie techniką i infrastrukturą budynku) w związku z ciągłym rozwojem poszukuje Pracownika na stanowisko:
- Obsługę gości, klientów i dostawców Klienta;
- Wsparcie administracyjne pracowników biura w codziennych zadaniach;
- Obsługę centrali telefonicznej;
- Rejestrowanie korespondencji przychodzącej zewnętrznej i wewnętrznej z dekretacją;
- Przygotowanie i rejestrowanie przesyłek wychodzących pocztowych i kurierskich;
- Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie;
- Generowanie zamówień na dostawy art. biurowych itp.;
- Obsługę sal konferencyjnych i spotkań biznesowych.
- Wykształcenie średnie lub wyższe;
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację;
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office);
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- Wysoka kultura osobista;
- Dobra organizacja czasu i pracy, sumienność w wykonywaniu obowiązków, samodzielność.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach;
- Dofinansowanie do pakietów sportowych;
- Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS.
Poznaj
Apleona Polska sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Apleona Polska jest wiodącą firmą w branży zintegrowanych usług facility management oferującą kompleksową obsługę nieruchomości. Wspieramy technicznie i infrastrukturalnie obiekty biurowe, przemysłowe, logistyczne, centra handlowe i inne na terenie całego kraju. Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Apleona.
Obsługujemy wiodących Klientów korporacyjnych oraz największe i najnowocześniejsze obiekty komercyjne, logistyczne i przemysłowe w Polsce.
Proces rekrutacji
- Krok Zbieranie aplikacji
- Krok Analiza CV
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Decyzja