poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Miejsce pracy: Poznań, PKP Poznań Główny
Zakres czynności:
- Obsługa pasażerów i Klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat odjazdów i przyjazdów pociągów,
- Udzielanie informacji o potencjalnej cenie połączeń oraz informacji o warunkach odbycia najszybszej i najtańszej podróży,
- Udzielanie informacji na temat opóźnień pociągów,
- Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca, jego topografii, dostępnych usług oraz najbliższego otoczenia dworca; wskazania lokalizacji konkretnego punktu na dworcu i w pobliżu,
- Udzielanie informacji dotyczących topografii miasta, informowanie o możliwościach komunikacyjnych, atrakcjach turystycznych, wydarzeniach kulturalnych,
- Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg Klientów (w tym zapytań o najem powierzchni lub możliwość zorganizowania na dworcu działań marketingowych); odpowiadania lub przekierowywania zapytań, wniosków, skarg i opinii Klientów do właściwych podmiotów.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Znajomość topografii Miasta Poznania,
- Znajomość siatki połączeń kolejowych w obszarze Wielkopolski oraz pociągów dalekobieżnych w kraju,
- Mile widziany kurs pierwszej pomocy,
- Odporność na stres i reagowanie w sytuacjach kryzysowych.
Co możemy Ci zaoferować?
- Miłą atmosferę pracy,
- Dobrą lokalizację miejsca pracy,
- Pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik,
- Terminową wypłatę świadczeń,
- Umowę zlecenie,
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w rekrutacji wewnętrznej.
Poznaj
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Jesteśmy jednym z największych właścicieli nieruchomości w Polsce.
Modernizujemy Dworce Kolejowe.
Pełnimy nadzór właścicielski nad spółkami Grupy PKP w celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi transportowo-logistycznej pasażerów i towarów.