specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
7 godz.
Kompleksowa obsługa klienta (telefon, chat, e-mail) – zarówno odbieranie, jak i inicjowanie kontaktów. Ochrona poufnych danych klientów oraz przestrzeganie standardów bezpieczeństwa. Dostarczanie wysokiej jakości obsługi, cechującej się empatią, cierpliwością i proaktywnością.
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to...
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obsługa klienta przez telefon, chat i e-mail (połączenia wychodzące i przychodzące). Zarządzanie poufnymi informacjami klientów z należytą starannością. Zapewnienie proaktywnej, cierpliwej i empatycznej obsługi.
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
Efektywne odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentacja interakcji z klientami i działań w systemie CRM. Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy motoryzacyjnej i cyfrowej. Współpraca z...
Reprezentowanie marki, zapewniając profesjonalne wsparcie klientom przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM oraz rozwiązywanie problemów technicznych z wykorzystaniem narzędzi analitycznych. Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach i usługach marki. Współpraca...
Reprezentowanie marki Volkswagen, odpowiadając na zapytania klientów przez telefon, czat oraz e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem. Precyzyjne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań problemów oraz działań kontynuacyjnych w systemie CRM. Analiza problemów technicznych z...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
7 godz.
Kompleksowa obsługa klienta (telefon, chat, e-mail) – zarówno odbieranie, jak i inicjowanie kontaktów. Ochrona poufnych danych klientów oraz przestrzeganie standardów bezpieczeństwa. Dostarczanie wysokiej jakości obsługi, cechującej się empatią, cierpliwością i proaktywnością.
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to...
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obsługa klienta przez telefon, chat i e-mail (połączenia wychodzące i przychodzące). Zarządzanie poufnymi informacjami klientów z należytą starannością. Zapewnienie proaktywnej, cierpliwej i empatycznej obsługi.
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
Efektywne odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentacja interakcji z klientami i działań w systemie CRM. Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy motoryzacyjnej i cyfrowej. Współpraca z...
Reprezentowanie marki, zapewniając profesjonalne wsparcie klientom przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM oraz rozwiązywanie problemów technicznych z wykorzystaniem narzędzi analitycznych. Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach i usługach marki. Współpraca...
Reprezentowanie marki Volkswagen, odpowiadając na zapytania klientów przez telefon, czat oraz e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem. Precyzyjne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań problemów oraz działań kontynuacyjnych w systemie CRM. Analiza problemów technicznych z...